“Godt smørrebrød ”

nr. 5 af 276 Restauranter i Aalborg
Køkkener: Dansk, International
Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Beskrivelse: Moderne nordisk restaurant placeret centralt i den gamle bydel af Aalborg som nabo. Har eksisteret siden 1997 - samme ejer - flotte anmeldelser - Professionel service, kun uddannet personale og deres elever. 3 stjerner i den danske spiseguide gennem mange år som byens eneste. 6 gafler ( af 6 mulige) i den lokale avis som eneste restaurant i byen siden 2007 ( 3 gange)

Dejlig frokost, smørrebrød i nye kombinationer som var meget smagfuld. Jomfruhaler med avokado, jordbær og fennikel - mums.

Tak, VibekeDenmark

Anmeldt 16. juni 2020

Har været hos Jer flere gange og aldrig haft noget at klage over.
Nu vil vi gerne komme fredag, 3 personer, 2 til fruit de mer, og så mit største ønske er, med det suveræne køkken: kan man lave en ægte Søtunge Walewska, har fået det i København, på Imperial og Belle Terrasse Tivoli, i tidernes morgen.

OG så kan jeg ikke komme ind til at se jeres enorme vinkort

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Trail772928
Anmeldt 25. april 2020 fra mobile enheder

Har til aften fået kroens hjemmerøget laks med asparges til forret og kalvemørbrad med morkelsovs til hovedret. Begge dele en dejlig og positiv oplevelse. Mortens take away er ikke kun smørrebrød

Dato for besøg: april 2020
Tak, Talle12
Anmeldt 25. april 2020 fra mobile enheder

Har i aften fået kroens hjemmerøget laks med asparges til foret og kalvemørbrad med morkelsovs som hovedret. Begge dele en dejligt og positiv oplevelse. Mortens take away er ikke kun smørrebrød

Dato for besøg: april 2020
1  Tak, Grethe O
Anmeldt 5. marts 2020 fra mobile enheder

Efter mit første besøg på Mortens Kro til frokost = smørrebrød var jeg spændt på om succesen ville gentage sig. Jeg bøjer mig i støvet - Mortens Kro laver fremragende “moderne” smørrebrød. Her er hverken for meget eller for lidt på tallerkenen. Jeg har ofte spist smørrebrød på andre restauranter hvor den ellers lækre stegte fisk nærmest sejler i enten mayonnaise eller remoulade etc. - det bliver hurtigt for meget. Men ikke på Mortens Kro - til gengæld er der plads til 3 fremragende stykker smørrebrød med vidt forskellig smag. I øvrigt et fremragende sted at holde frokost møder da her er rolige omgivelser - og man sidder tilpas langt fra de andre borde i restauranten. Yderst rimelige priser holdt op mod kvaliteten der serveres. Tak for mad - og på gensyn!

Dato for besøg: marts 2020
Tak, mortenh682

Rejsende, der kiggede på Mortens Kro, kiggede også på

Aalborg, Nordjylland

Har du været i Mortens Kro? Fortæl om dine oplevelser!