“Dejlig oplevelse”
Anmeldelse af Rositas Bistro

Rositas Bistro
nr. 3 af 269 Restauranter i Aalborg
Beskrivelse: Helaften, frit valg fra apperitif kort. 3 retter med vinmenu Frit valg far apres kort. Kr. 600
Anmeldt 28. august 2020

Vi havde booket bord her til 4 personer, og havde valgt helaftensmenuen med tilhørende vine.
Der var en super hyggelig stemning i den gamle lejlighed der var ombygget til bistro.
Både mad og vin var lækker og indbydende og en stor anbefaling værdig.
God og opmærksom betjening, hvor tjenerne var god for en frisk bemærkning og spillede med på noderne - bemærk dog, at serveringspersonalet de kun taler engelsk.

Tak, TKazz

Anmeldt 26. august 2020

Mad, vinvalg, stemning, betjening. Alt var fremragende. Det er virkelig en restaurant, hvor man kan sænke skuldrene og lade sig opsluge af velvære.

Tak, peterrunem
Anmeldt 9. august 2020 fra mobile enheder

Utrolig fin aften, hvor man som gæst føler sig meget velkommen og forkælet. Meget, meget lækker mad og fantastisk overblik og venlighed fra personalet trods virkelig mange forskellige retter at holde styr på i et selskab på 8

Dato for besøg: februar 2020
Tak, 951pernilled
Anmeldt 3. august 2020

Når man besøger Johan von Bulows bistro er man i gode hænder fra man kommer til man går. Maden er udsøgt og serveres i generøse mængder ligesom vinmenuen, der er nøje afstemt til maden. Tjenerstaben er udenlandske studerende fra Aalborg universitet og absolut deres opgave voksen. Vi har hver gang nydt at komme på, hvad vi anser for Aalborgs bedste spisested, og vi kommer gerne igen.

Dato for besøg: maj 2020
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med restauranten
Tak, 612vol
Anmeldt 2. august 2020

Vi havde en fantastisk aften, med lækkert mad og professionel servering. Professionel serveringspersonale, med masser af humor.

Dato for besøg: juni 2020
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med restauranten
Tak, Gitte P

Rejsende, der kiggede på Rositas Bistro, kiggede også på

Aalborg, Nordjylland

Har du været i Rositas Bistro? Fortæl om dine oplevelser!