“Fsntastisk”
Anmeldelse af Rositas Bistro

Rositas Bistro
nr. 3 af 270 Restauranter i Aalborg
Beskrivelse: Helaften, frit valg fra apperitif kort. 3 retter med vinmenu Frit valg far apres kort. Kr. 600
Anmeldt 9. august 2020 fra mobile enheder

Utrolig fin aften, hvor man som gæst føler sig meget velkommen og forkælet. Meget, meget lækker mad og fantastisk overblik og venlighed fra personalet trods virkelig mange forskellige retter at holde styr på i et selskab på 8

Dato for besøg: februar 2020
Tak, 951pernilled

Anmeldt 3. august 2020

Når man besøger Johan von Bulows bistro er man i gode hænder fra man kommer til man går. Maden er udsøgt og serveres i generøse mængder ligesom vinmenuen, der er nøje afstemt til maden. Tjenerstaben er udenlandske studerende fra Aalborg universitet og absolut deres opgave voksen. Vi har hver gang nydt at komme på, hvad vi anser for Aalborgs bedste spisested, og vi kommer gerne igen.

Dato for besøg: maj 2020
Tak, 612vol
Anmeldt 2. august 2020

Vi havde en fantastisk aften, med lækkert mad og professionel servering. Professionel serveringspersonale, med masser af humor.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Gitte P
Anmeldt 1. august 2020

En dejlig aften med virkelig god mad og et venligt og smilende personale............
Vores 2. besøg og bestemt ikke sidste

Dato for besøg: juni 2020
Tak, janniejerup
Anmeldt 25. juli 2020

Vi havde meget høje forventninger til maden - her blev vi dog lidt skuffede. Hyggen og atmosfæren i restauranten var helt kanon. Vildt god service og højdepunktet for hele aftenen var meget vinen. Vi fik 4 retters med snacks og drinks inden middag.
Maden levede ikke op til vores forventninger, men vinen var udsøgt!

Dato for besøg: maj 2020
2  Tak, N9844UGmariat

Rejsende, der kiggede på Rositas Bistro, kiggede også på

Aalborg, Nordjylland

Har du været i Rositas Bistro? Fortæl om dine oplevelser!