“Kan varmt anbefales”
Anmeldelse af Rositas Bistro

Rositas Bistro
nr. 2 af 275 Restauranter i Aalborg
Beskrivelse: Helaften, frit valg fra apperitif kort. 3 retter med vinmenu Frit valg far apres kort. Kr. 600
Anmeldt 30. januar 2020 fra mobile enheder

Vi var et selskab på 8 personer, som fik lækker 3-retters menu + vinmenu. Fremragende servering, hyggelige rammer, smuk anretning og lækker kvalitet. Kan varmt anbefales.

Tak, 942nannal

Anmeldt 5. januar 2020

En aften hvor Johan og hans dygtige stab står for arrangementet kan simpelt hen kun blive ( og var ) fremragende

Dato for besøg: november 2019
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med restauranten
Tak, Voyage18680860178
Anmeldt 3. januar 2020 fra mobile enheder

Rositas Bistro kan varmt anbefales. Det var en stor oplevelse på alle måder. Maden superb, betjeningen sød, venlig og professionel. Og selve bistroen er det hyggeligste sted. Autentisk og ærligt. Der er tænkt over tingene. Og tak også til Johan, du ved hvad det handler om. Det var en virkelig dejlig aften :-).

Dato for besøg: december 2019
Tak, 308hannej
Anmeldt 6. november 2019 fra mobile enheder

Skulle fejre vellykket forretning og tog på denne lille hyggelige restaurant, som jeg dagligt går forbi og havde tidligere talt med kokken/ejeren om et besøg og mad uden mælkeprodukter. Det var ikke noget problem og vi bestilte bord. Modtaget af venligt personale, der talte engelsk - som også oplyses på hjemmesiden. Atmosfæren var behagelig og rolig og ligeledes god akustik der dæmpede lyde.

Menuen er som på gourmet restauranter givet på forhånd - på dansk - så det var blot at vælge antal og hvilke retter. Anderledes retter som både så indbydende ud og som smagte sublimt. Fik noget grisekæbe som appetizer der smagte helt fantastisk, men havde bestilt bl.a. muslinger, kammusling og and som hovedret. Eneste minus var at anden for mit vedkommende havde en underlig smag (mens min gæst syntes den var forrygende). Fik vinmenu hvor der bestemt ikke blev sparet på vinen, der var af bedste stand og vel valgt til maden.

Bestemt et besøg værd og ikke sidste gang vi har været der. Og prismæssigt var det helt okay for en lang aften med skøn mad og service.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, oles788
Anmeldt 3. november 2019

En lille hyggelig restaurant som serverer fantastisk mad. Alt var perfekt tilberedt og servicen var helt i top. Absolut et besøg værd!

Dato for besøg: november 2019
Tak, sissenagel

Rejsende, der kiggede på Rositas Bistro, kiggede også på

Aalborg, Nordjylland

Har du været i Rositas Bistro? Fortæl om dine oplevelser!