“Fantastiskdet”
Anmeldelse af Rositas Bistro

Rositas Bistro
nr. 4 af 293 Restauranter i Aalborg
Beskrivelse: Helaften, frit valg fra apperitif kort. 3 retter med vinmenu Frit valg far apres kort. Kr. 600

Det var førstegang vi varder - men der bliver helt sikker mange flere gange fremover.
Betjeningen og maden var helt i top, stemningen sammen med de andre gæster og
personalet var fantastisk.

SÅ DET KAN PÅ DET VARMESTE ANBEFALES.

Dato for besøg: november 2018
Tak, ojb45

Anmeldt 9. november 2018 fra mobile enheder

Vores første besøg på Rositas, levede fuldt ud op til de gode anmeldelser.
De autentiske og hyggelige omgivelser, sammen med servicemindede og kompetente tjernere var med til at give os en skøn aften.
Maden var virkelig lækker! Det er bestemt ikke vores sidste besøg her.

Dato for besøg: november 2018
Tak, waffenhoof
Anmeldt 6. november 2018 fra mobile enheder

Lille men hyggeligt sted vi nyder at tage hen når noget skal fejres, eller vi virkelig skal forkæle os selv. Maden er altid god og betjeningen ligeså. Kan klart anbefales.

Dato for besøg: juni 2018
Tak, Tenna H
Anmeldt 5. november 2018

Det var en helt fantastisk madoplevelse.Alt gik op i en højere enhed, meget smilende og serviceminded betjening, helt fantastisk lækkert mad og vine. Klar meget anbefalelseværdigt.

Dato for besøg: oktober 2018
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med restauranten
Tak, Trek10308038795
Anmeldt 16. oktober 2018

Fra man kom til man gik, var både gæsten og maden i centrum. Personalet var inde i aftens menu og de fortalte i detaljer om de forskellige retter man fik serveret, samt at vinene var yderst veltilrettelagt, for at stemme overens med retterne. Rositas Bistro er en oplevelse værd, hvis man er i Aalborg og vil opleve et sted der oser af hyggelig atmosfære og personale der er yderst hjælpsomme.

Dato for besøg: oktober 2018
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med restauranten
Tak, larsviborg

Rejsende, der kiggede på Rositas Bistro, kiggede også på

Aalborg, Nordjylland

Har du været i Rositas Bistro? Fortæl om dine oplevelser!