“Flot udvalg af vin til fornuftige priser ”
Anmeldelse af D'Wine Bar

D'Wine Bar
nr. 69 af 277 Restauranter i Aalborg
Køkkener: Spansk
Beskrivelse: Hos D’Wine Bar er spansk vin stjernen! Vi har hentet en stor del af interiøret i Sydspanien, så når vinen bliver skænket og spanske toner strømmer ud af højtalerne, er D’Wine Bar en lille spansk oase placeret midt i Aalborg centrum. Stemningen er afslappet og passer perfekt til en pause fra shoppingturen eller som afslutningen på en aften i teatret. Du kan også holde et uformelt forretningsmøde eller fejre en mærkedag. Hos D’Wine Bar er der plads til alle, der har lyst til at nyde et godt glas vin, tapas, en drink eller andet godt til ganen.
Anmeldt 3. juli 2020 fra mobile enheder

Flot udvalg af vin til fornuftige priser. Kompetent tjener producenternes forskellige vine. Dog noget travlt, så oste-bræt nåede aldrig frem

Tak, 132s_reni

Anmeldt 7. august 2019 fra mobile enheder

Vi havde en smartbox til vinsmagning. 4 fantastisk velsmagne vine til hver. Personalet er velorienteret om vinene og utrolig opmærksomme og venlige. Super lækker, velsmagende tapas sætter lige rammen om en hyggelig, velsmagende oplevelse. Vi anbefaler helt klart denne hyggelige, “spanske” oase midt i Ålborg. Særlig anbefaling til “fredags bobler” den skal du bare smage!

Dato for besøg: august 2019
Tak, 277henrietted
Anmeldt 18. april 2019 fra mobile enheder

Let, lækker mad og et overskueligt/pædagogisk vinkort med udelukkende gode portugisiske vine! Intime rammer og behageligt personale. Port Fizz kan i øvrigt anbefales!

Dato for besøg: april 2019
Tak, andersb384
Anmeldt 14. april 2019

Nu er fruen og jeg kommet her flere gange, altid til et par glas vin inden en middag i byen. Konceptet er dejligt simpel, sig med almindelige ord hvad du kan tænke dig, og tjenerne finder en vin til dig, en lille smagsprøve først, her er intet vin snopperi, bare gode vine til fair pris. Vi fik vel nok den beste Rose nogensinde. Et absolut must at kigge forbi når ikke man skal køre hjem

Dato for besøg: april 2019
Tak, C6589OGkimj
Anmeldt 5. oktober 2018 fra mobile enheder

Vi har besøgt D'wine Bar flere gange - man mødes altid af et kompetent personale, der ved noget om vin.

I dag stiftede vi, før en middag et andet sted i byen, bekendtskab med fredagsbobler. Vi fik to glas cava og nødder for 60 kr.- det kan hverken gøres billigere eller hyggeligere end på D'wine Bar

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, Jesper H

Rejsende, der kiggede på D'Wine Bar, kiggede også på

Aalborg, Nordjylland
Aalborg, Nordjylland

Har du været i D'Wine Bar? Fortæl om dine oplevelser!