“Høje forventninger”

20:00
nr. 2 af 280 Restauranter i Aalborg
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Reservationer
Beskrivelse: La Locanda betyder "den lokale" eller Kroen - det hed spisestederne i italien på den tid hvor Brix Gaard er opført. Vi serverer ærlig, autentisk og enkel italiensk mad i rustikke og meget hyggelige omgivelser.
Anmeldt 7. juli 2016

Med de gode anmeldelser jeg havde læst om "La Locanda" var jeg lidt spændt på om om forventninger kunne blive indfriet? Det korte svar er JA. De høje forventninger, blev de i den grad indfriet. Vi valgte kokkens 5 småretter, som er en udpluk af menukortet, både forretter, hovedretter og desserter. Super oplevelse!

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Søren E

Anmeldt 4. juli 2016

Et af de klart hyggeligste steder i byen, som har en skøn italiensk stemning. Maden byder på et have af forskellige smagsoplevelser (lige fra pasta/risotto med fx kanin eller blæksprutte).

Tak, Anne H
Anmeldt 30. juni 2016

En fyldt restaurant på en tirsdag aften siger alt om stedet. Der er god grund til, at alt er booket. Det var simpelthen en af de bedste restaurantbesøg vi har været på længe. Vi fik en 5 retters menu, hvor alle smagsløg kom i sving, og alle blev mætte. Alt var lækkert og veltilberedt. En restaurant der helt klart kan anbefales, og som vi gerne besøger igen. Stor hilsen til personalet, som var venlige, smilende og super professionelle. Helle og Kim

Tak, helleberger
Anmeldt 28. juni 2016 fra mobile enheder

Var her til konfirmation - fantastisk godt mad med en flot betjening. Retterne var særdeles godt komponeret - selv risottoen, som jeg normalt ikke rører, smagte godt. Kan varmt anbefales.

Dato for besøg: maj 2016
Tak, KimN482
Anmeldt 28. juni 2016 fra mobile enheder

En hyggelig restaurant med gode traditionelle retter fra Italien. God afslappet stemning. Vi fik en super placering ved højbord lige ved køkkenet, det var en oplevelse at følge med i det hele..

Tak, Palle F

Rejsende, der kiggede på La Locanda, kiggede også på

Har du været i La Locanda? Fortæl om dine oplevelser!