“Madoplevelse udover det sædvanlige...”
Anmeldelse af Restaurant Tabu

nr. 1 af 270 Restauranter i Aalborg
Køkkener: Dansk, Moderne
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer

Vi blev fuldstændig blæst bagover af "En tur i det nordjyske" - menuen! Masser af små lækre smags oplevelser, med høj kvalitet og kreativitet. Super lækre vine og juicer dertil. Utrolig venligt og entusiastisk personale hele vejen rundt. Hyggelig stemning i restauranten. Kan kun anbefale at besøge restaurant Tabu

Dato for besøg: september 2020
Tak, 419pernillem

Anmeldt 12. september 2020

Lækker mad - men desværre havde personalet ikke styr på retterne, så vi fik ikke 2 af forretterne. vi havde ikke lyst til kaffe eller drinks som kompensation, hvilket var hvad de kunne tilbyde for miseren. Ingen nedslag i pris. Øv

Dato for besøg: september 2020
Tak, 398mettem
Anmeldt 20. august 2020 fra mobile enheder

Der er ingen tvivl om at denne restaurant leverer kvalitet, kreativitet og velsmag på højt niveau. Vi valgte menuen og tilvalgte også en udvidet vinmenu forstået således at vinene var mere modne og af bedre kvalitet.
Som skrevet leverer kokkene høj kvalitet, primært på lokale produkter. Vores oplevelse var at man overså begrænsningens kunst- man ville os det så godt, men det blev til for mange retter. Nu kan det jo være os der er svagspisende, men 2 af de 4 forskellige desserter kunne godt være udeladt

Tak, Drovin1159
Anmeldt 1. august 2020

Rigtig god mad, men ikke pengene værd ift. hvad man får. Har spist bedre flere steder hvor prisen var væsentlig lavere.
Ift. betjeningsniveau gætter jeg på at tjenerne ikke er tjeneruddannede. Der var ikke nok opmærksom på genopfyldning af vand mm. og når vores tjener præsenterede vinen holdt han altid hånden ovenpå åbningen hvilket er lidt ulækkert. Prøver igen om et par år, men indtil videre ikke et sted der er pengene værd.

Dato for besøg: marts 2020
Tak, SimonBjoern
Anmeldt 19. juli 2020 fra mobile enheder

Anmelder normalt ikke, men nogle gange - når en restaurantoplevelse virkelig skiller sig ud - bør den have en bemærkning med på vejen.

Besøgte Tabu (for 3. gang) efter en skuffende oplevelse på en anden restaurant, tidligere på ugen.
Bare fantastisk!! 6+ knivskarpe serveringer med saftmenu (ledsager fik vin). Det er dejligt at opleve noget originalt. Tak for mad!

Tak, 954s_renk

Rejsende, der kiggede på Restaurant Tabu, kiggede også på

Aalborg, Nordjylland

Har du været i Restaurant Tabu? Fortæl om dine oplevelser!