“Dejlig dansk smørrebrød uden dikkedarer”
Anmeldelse af Hos Isidor Henius

Hos Isidor Henius
nr. 11 af 292 Restauranter i Aalborg
Køkkener: Dansk
Anmeldt for 1 uge siden

Her får man et stort stykke smørrebrød, som er flot pyntet, men ikke så meget at det gedigne pålæg forsvinder i pynten. Lækkert både for øje og gane. Betjeningen er venlig og vejleder gerne ved bestillingen af mad og drikkevarer.

Tak, Discover46332532982

Anmeldt 1. oktober 2018 fra mobile enheder

Under vores korte besøg i Aalborg nød vi vores frokost her Rigtig gode gamledags/fornyet smørrebrød der forkæler smagsløgene. Vi startede med deres smørstegte rødspætte med mayo og rejer .... wow - duft og smag ❤️ Jeg fik bagefter en kartoffelmad...manden min fik hønsesalat .... super lækker. Afslutter vores besøg med madam blå og hjemmelavet gammeldags æblekage ❤️
Et skønt sted.... kommer vi forbi Aalborg igen ses vi helt sikkert

Tak, Bettina L
Anmeldt 12. august 2018 fra mobile enheder

Kommer man ind på denne restaurant, træder man tilbage i tiden, ternede due, gamle billeder på væggene og musik tilbage 50’ne og 60’ne god gammel dansk musik med bla. Poul Reichhardt, og andet, som man kunne høre den gang i giro413.
Maden var super med et lille twist af det nye.

Tak, Mette S
Anmeldt 1. august 2018 fra mobile enheder

Det er 2. Gang jeg prøver julefrokosten og den kan bestemt anbefales. Alt er hjemmelavet og man får følelsen af det er tilbedt og anrettet hel hjertet.

Udvalget af alkoholfri øl kunne være størrere men sådan oplever jeg det samtlige steder.

Tak, Kristian J
Anmeldt 23. juli 2018

Har tidligere spist her og maden er rigtig god. Nu ville hustruen også prøve det og vi fandt selv et bord uden for og tog menukort og det konstaterede tjeneren også. Vi fandt ud af hvad vi ville have at spise og drikke, men da tjeneren ikke mere kom ud, så måtte vi efter 15 minutters tid gå igen.

3  Tak, Carsten P

Rejsende, der kiggede på Hos Isidor Henius, kiggede også på

Aalborg, Nordjylland

Har du været i Hos Isidor Henius? Fortæl om dine oplevelser!