“Stilsikkert og sublimt”

Hos Isidor Henius
nr. 13 af 286 Restauranter i Aalborg
Køkkener: Dansk
Anmeldt 11. juli 2018

Igen, en rigtig god oplevelse. Fantastisk nærværende betjening og håndværksmæssig gennemført og lækkert mad.
Friske råvarer og en flot anretning.
Bestemt et besøg værd, igen og igen.

Tak, Varberg9000

Anmeldt 22. maj 2018

Vi fik først en marineret sild, som knap var marineret og mere fremstod rå. De to stykker sild var voldsomt store, taget rugbrødet samt tilbehøret i betragtning.
Silden blev serveret efter 3 minutters venten og det var tydeligt at den stod klar og var anrettet, før vi overhovedet havde bestemt os for, hvilke to stykker vi ville have fra menukortet.
2. Ret for mig var en hønsesalat, baconet var stegt om morgenen (håber jeg, hvem ved, måske havde det ligget længere?!) Min ledsager fik en æg og rejer, som også var en halvkedelig omgang.

Da vi efter to timers hyggelig snak, og på trods af halvringe smørrebrød, bestemte os for et par stykker kiksekage, (for hvem kan egentlig ødelægge så skøn klassiker op), fik vi den besked af køkkenet var lukket en halv time tidligere. Adspurgt om ikke tjeneren kunne skære er stykke, var beskeden klar “Nej!”.

Mit bedste råd til kommende gæster, spar jeres penge, og gå hellere på Slotskroen som ligger ved siden af. Her er både saltstængerne (og lighterne!) gratis og betjenten himmelskøn, sammenlignet med denne aftens betjening på “Henius”.

Tak, Sandsigersken
Anmeldt 8. marts 2018

Vi har været her flere gange. Suveræn byens bedste smørrebrød. Vi har efterhånden smag hele smørrebrødskortet.
Der benyttes gode råvarer, og anretningen er i top. Min hustru og jeg deler 3 stykker. Kan simpelthen ikke fortære 2 stykke hver.
På menukortet anbefales også hvilken snaps der passer til de enkelte stykke smørrebrød.
Kan varmt anbefales, men husk at bestille bord i forvejen.

1  Tak, M og H L
Anmeldt 3. marts 2018 fra mobile enheder

Jeg er kommet på Henius mange gange. Men sidste gang, blev aller sidste gang.

Vi kom ind, uden bestilling, og spurgte om et bord. Der var masser af ledige borde. Vi spurgte om måtte sidde ved vinduet, men fik at vide, på en meget bestemt måde, om jeg ikke kunne se at det var et 4-mands nord, og vi var kun 2. Vi blev til gengæld henvist til et bord bagerst, tæt op ad andre, hvor af det ene bord talte så højt, at det besværliggjorde vores samtale. Vi flyttede derfor til et 2-mands bord. Men det kom tjeneren og skældte os ud for. For det var reserveret, på trods af at der ikke var sat et skilt på. Men vi fik lov at sidde der, men fik en dårlig og uhøflig betjening. Det tillod jeg mig at påpege, hvilket blev taget meget ilde op.

Det er et fantastisk sted, med dejlig mad. Men jeg tør aldrig at tage en kunde med derind igen

Tak, Michael A
Anmeldt 22. januar 2018

Vi har tidligere Spist julefrokost der ,og det var helt ok ,men denne gang var det lidt for hurtigt ,for mange ting læsset op på et fad til 6 personer som om det havde stået klar ude i køkkenet på køl og så en hurtig servering og ud igen med gæsterne ,det var ikke specielt hyggeligt det kan i godt gøre bedre

Tak, Eva F

Rejsende, der kiggede på Hos Isidor Henius, kiggede også på

Har du været i Hos Isidor Henius? Fortæl om dine oplevelser!