“Dårlig oplevelse”

Café Peace
nr. 3 af 14 Kaffe og te i Aalborg
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer

Var på Cafe Peace og få en varm chokolade med flødeskum . Chokoladen var lunken og der var så meget flødeskum, at det var umuligt at drikke af den.
Senere bestilte vi caesar salat . Det var den absolut dårligste caesar salat ever. Store salatblade overdænget med hvid dressing uden smag overhovedet. Der ovenpå lå et stort stykke kylling med ben i ??. Og der var til sidst lagt 2 stykker blødt bacon ovenpå . Brødcroutonerne smagte ikke af andet end fedt og salaten manglede i den grad masser af smag, krydderi mv. og tjeneren spurgte ikke på noget tidspunkt , om maden var tilfredsstillende . Det er en ommer !!

Tak, dortes346

Anmeldt 13. juni 2020

Sindssygt hyggeligt sted, søde tjenere, god stemning. Men maden, vi fik, var forfærdelig. Vi ventede først og fremmest langt over en halv time, og der var langt fra fyldt hus eller en svær bestilling at håndtere. Jeg fik en burger med kylling. Bollen smuldrede og var enormt tør. Selve kyllingen var fyldt med fedtkanter, som var decideret uspiselige. Lidt træls at skulle operere sin burger fri for uspiselige dele. Prisen er til gengæld i top, på den dårlige måde. Alt for dyrt ift. den kvalitet af mad, man får. Jeg vil aldrig vænne tilbage, og jeg vil faktisk fraråde alle at spise der nogensinde. Der er meget bedre muligheder rundt lige om hjørnet i Aalborg.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, XeniaMS
Anmeldt 24. januar 2020 fra mobile enheder

Indretningen på Cafe Peace er rigtig fin og betjeningen meget venlig. Men burgerne er middelmådige med for meget dressing, og milkshakes er ikke rigtigt værd at drikke

Tak, Netriderlotte
Anmeldt 15. januar 2020 fra mobile enheder

Hyggelig aften med veninde. Fik andeburger, da det var lige op til jul. Mums det var lækkert. Hyggeligt pyntet til jul og dejlig varm stemning.

Tak, dortev479
Anmeldt 8. december 2019

Kom ved frokosttid lørdag i december.Mange mennesker,hurtig bestilling af dygtig og behagelig værtinde.Det varede knapt 1 time før vi fik vores 3 bestillinger,men vi blev trøstet imens og fik osse foræret en extra portion fritter.De var gode.
Det kom ikke bag på os,at der var travlt denne dag.
Kyllingesandwich,lakserilette og et bræt med humus,skinke,laks mv.
Det var i orden og ikke klistret ind i majo eller andre fedterier.Godt brød.
Fornuftig pris og akustikken OK.

Dato for besøg: december 2019
Tak, Koiget

Rejsende, der kiggede på Café Peace, kiggede også på

Aalborg, Nordjylland
Aalborg, Nordjylland

Har du været i Café Peace? Fortæl om dine oplevelser!