“5 stjerne 👍👍”

Lifli sushi
nr. 94 af 272 Restauranter i Aalborg
Køkkener: Sushi
Anmeldt 30. januar 2020 fra mobile enheder

Rigtigt godt mad især den " Lifli Dragon ",, priserne er normal, de har en god service,, ja for lifli sushi igen

Tak, mohamadk936
Tidspunkt pĂĄ ĂĄret

Anmeldt 13. juli 2019 fra mobile enheder

Lækker og varieret sushi med rigtig god kvalitet til prisen.
Vi bestilte online og vores mad kom til tiden.
Der var alt for lidt soja ( men det er der altid) og så var der chili Mayo med , hvilket var lidt spøjst. Vi ville hellere have haft mere soja :)

Dato for besøg: juli 2019
Tak, mlthor
Anmeldt 7. juli 2019 fra mobile enheder

Det er bedste sushi, jeg har aldrig smagt sådan før, super god service, tak for jeres lækkert sushi

Dato for besøg: juli 2019
Tak, F2718FL_
Anmeldt 30. maj 2019

Sushien er helt klart det hele værd, for det smager super godt!

Men de er dog ofte forsinket med maden, og sĂĄ sent som igĂĄr ventede vi 2 timer og 10 minutter pĂĄ en levering.

Dato for besøg: maj 2019
Tak, josephinef558
Anmeldt 13. maj 2019 fra mobile enheder

Ok god sushi, men ikke noget ud over det sædvanlige. I fht. pris er kvaliteten på sushien ok. De havde ikke fået fat i vores bestilling da jeg ringede, så måtte afgive bestilling 2 gange. På trods af, at vi bestilte take away i god tid, endte vi med at sidde og vente på sushien i godt 30 min, da vi kom og skulle hente den.

Dato for besøg: maj 2019
Tak, biklo

Rejsende, der kiggede pĂĄ Lifli sushi, kiggede ogsĂĄ pĂĄ

Nørresundby, Aalborg

Har du været i Lifli sushi? Fortæl om dine oplevelser!