Åben i dag: 11.00 - 15.00
God teateroplevelse

Vi var sammen med boret piger inde og se west side story. Vi sad på anden række midt for på... læs mere

Anmeldt d. 31. august 2018
christinan129
Hovedgård, Danmark
fra mobile enheder
En forstilling som sætter tanker i gang.

Jeg så forstilling GET IN (Ny dansk dramatik om Europas fremtid) Denne forstilling sad mange... læs mere

Anmeldt d. 20. november 2017
702annak
Odense, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 20. november 2017 fra mobile enheder

Jeg så forstilling GET IN
(Ny dansk dramatik om Europas fremtid)
Denne forstilling sad mange tanker i gang.

En utraditionel opbyggening af screen og hele rummet.

Blev positivt overrasket.

Dato for oplevelse: november 2017
Tak, 702annak
Anmeldt d. 17. september 2017

Vi har tidligere været forkælet med en dygtig teaterdirektør og nu ser det ud til at være "nye tider". Overværede stykket "Larm i kulissen" - eller rettere ca. 2/3 af det - idet vi i lighed med andre gæster forlod teateret, fordi det ganske enkelt ikke var til at holde ud! Superdygtige skuespillere, som vi kender fra tidligere gode oplevelser, men det hjælper ikke, når stykket er elendigt. Råben, skrigen, smækken med døre, meget indforstået "teater om teater" som ærlig talt var ganske uvedkommende. Pyha...!

Dato for oplevelse: september 2017
Tak, Hanne H
Anmeldt d. 13. maj 2017 fra mobile enheder

Har netop været inde og se forestillingen Hair i en spændende og tempofyldt opsætning.
Dygtige og nærværende kunstnere og super inddragelse af publikum.

Eneste minus er totalt elendige parkeringsforhold da Budolfi Plads er spærret af grundet byfornyelse.

Dato for oplevelse: maj 2017
Tak, TKazz
Anmeldt d. 8. maj 2017

Premieren på Aalborg Teaters opsætning af musicalen "Hair" i en ny og meget anderledes fortolkning var en dejlig oplevelse. Dygtige skuespillere, der formåede at sende kraftfulde " beskeder" til publikum. Musik og sange i tip-top; men jeg var især imponeret af scenografien. Forestillingen gav også stof til eftertanke : Hvad skete der egentlig med hippiebevægelsens tro på forandring?

Dato for oplevelse: maj 2017
Tak, BenteEngesvangDK
Anmeldt d. 2. marts 2016 fra mobile enheder

Super sjov og realistisk stykker, lige klippet ud af hverdagen på mange måde idag. 😊👏 Var afsted med mine 3 børn på 4-9 og 12 år. De syntes også det var super sjovt og de 5 kvarter fløj afsted.

Dato for oplevelse: marts 2016
Tak, idas597