“Supergod Service”

nr. 6 af 277 Restauranter i Aalborg
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 30. juni 2020

Et hyggeligt sted med en virkelig god betjening. Opmærksomme tjenere som virkelig forstod balancen mellem at virke påtrængende og uopmærksomme. Stor ros, intet at klage over, dog må jeg sige at den vin vi blev anbefalet ikke helt stod mål med salgstalen.
Maden var rigtig god uden at være i gourmet klassen, men absolut prisen værd.
En treretters menu med hummersuppe, Kulmule og creme brulee.
Kan anbefale dette sted.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, 39erikh

Anmeldt 8. februar 2020 fra mobile enheder

Fantastisk sted flink og hjælpsom personale. Maden var virkelig lækker, mega lækker forret med kammusling i peberrod sovs/ olie det smagte skønt og forfriskende. Der var lidt problemer med den ene bøf den var mere vel done end medium, men med det samme man gjorde dem opmærksom på det var de klar til og endte slå lidt af prisen eller lave en ny med det samme, desserten var der intet og sætte på ud over det var en udsøgt chokolade kage med mousse og en hjemmelavet is der fik det hele til og falde i hak. Betjeneningen var helt i top, de kunne anbefaler nogen skønne vine til maden og maden var lige så god som betjeningen. De får den varmeste anbefaling her fra, og det er helt sikkert ikke sidste gang vi besøger j’et

Dato for besøg: februar 2020
Tak, 740madsdk
Anmeldt 5. december 2019 fra mobile enheder

Det er længe siden, at jeg har besøgt en restaurant, hvor alt bare har siddet lige i skabet ! Høflig kompetent betjening, masser af hjemmebagt brød og for første gang i Aalborg har jeg nu oplevet, at tjeneren uopfordret holder flasken med isvand fuld hele tiden. Vi fik lækker hummersuppe og den var hurtigt på bordet. Herefter Sebbersundlam og dagens fisk, der var kulmule. Tilbehøret til begge dele var superlækkert og der var rigeligt. Vi havde lyst til desserter, men kunne ikke have mere i maven. Tjeneren anbefalede hvidvinen til suppen. Jeg valgte selv rødvinen til lammet. Begge vine var fantastiske. Tak for en god aften!

Dato for besøg: december 2019
Tak, 310claus
Anmeldt 4. december 2019

Lige landet fra ferie skulle vi fejre hjemkomsten med et måltid i Aalborg.

Den restaurant, vi var blevet anbefalet, var lukket, så vi gik lidt på må og få og NO76 var én af de få restauranter, der havde åbent.

Der var vi heldige. Fyldt restaurant men der var et ledigt bord, der lige skulle afryddes.

Usædvanlig venlig og kompetent betjening, som vi normalt kun finder i prismæssigt dyrere restauranter.

Snacks og bobler var lækre og vi fortsatte med 3 retters menu. Velsmagende og veltillavede retter og til rimelige priser.

En rigtig god oplevelse og vi kan anbefale restauranten.

Dato for besøg: december 2019
Tak, HenningP629
Anmeldt 22. november 2019 fra mobile enheder

God service, rigtig fin mad og skøn plads. Der var fin ro og man kunne føre en voksen samtale :-) vi var meget tilfredse.

Dato for besøg: november 2019
1  Tak, albais

Rejsende, der kiggede på Brasserie Og Restaurant NO76, kiggede også på

Aalborg, Nordjylland

Har du været i Brasserie Og Restaurant NO76? Fortæl om dine oplevelser!