Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke underst√łtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi underst√łtter f√łlgende browsere:

‚ÄúTak for god madūüĎćūüėĀ‚ÄĚ
Anmeldelse af Meat

Meat
nr. 34 af 277 Restauranter i Aalborg
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 12. august 2021 fra mobile enheder

Det var et l√¶kkert stykke k√łd Tornados tilberedt ved bordet. Jeg kan bare sige hertil, at vores mad kom hurtigt, og maden var tilberedt rigtigt l√¶kkert syntes vi.

Det er et godt hyggeligt sted i hjertet af Ålborg. Meget venligt og hjælpsomme tjenere.

Tak for god mad

Dato for bes√łg: august 2021
1  Tak, TommyT629

Anmeldt 28. juli 2021

Frygtelig oplevelse. Maden var ringe og samme var servicen. Vi sad og ventede på vores hovedret i cirka 45-50 min. og da maden så kom var en af sideretterne ikke klar. Vi var meget skuffede og anbefaler overhovedet ikke. Vi kan derimod anbefale restaurant fusion. Det var sublimt.

3  Tak, 464madse
Anmeldt 24. juli 2021 fra mobile enheder

Det er fair nok, at det er b√łfferne, der er i centrum p√• Meat. Og hvis b√łfferne alligevel ikke er s√• gode, ja, s√• er der faktisk ikke noget tilbage. Vi var fire, en var ret tilfreds sin b√łf, men havde han ogs√• √łnsket sin b√łf well done. De tre andre fik ogs√• deres (vores) b√łffer gennemstegt - eller √łdelagt. Tilbeh√łret er virkelig ordin√¶rt for nu at sige det p√¶nt, og deres sovser/saucer virker alt andet end hjemmelavede. Det er ret pinligt for en restaurant at k√łbe den slags f√¶rdiglavet. Vi diskuterede, om Meat er bedre end Jensens B√łfhus og enedes om, det er ca. samme niveau.

2  Tak, 22jetten
Anmeldt 23. juli 2021 fra mobile enheder

Meget l√¶kkert, m√łrt og saftigt k√łd, l√¶kkert tilbeh√łr og fair priser i forhold til den h√łje standard som pr√¶ger restauranten.

Dato for bes√łg: juni 2021
Tak, 478tinat
Anmeldt 17. juli 2021 fra mobile enheder

Super god, frisk og hurtig betjening
Vanvittig l√¶kker mad og tilbeh√łr
Dejlige omgivelser
Helt klart et bes√łg v√¶rd, kommer bestemt igen.

Tak, Nille1908

Rejsende, der kiggede på Meat, kiggede også på

Har du været i Meat? Fortæl om dine oplevelser!

Skriv en anmeldelse Tilf√łj billeder

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? G√łr krav p√• din registrering gratis, s√• du kan svare p√• anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

G√łr krav p√• din registrering