“60 års fødselsdag”

nr. 36 af 272 Restauranter i Aalborg
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 25. januar 2020

Symfoni med 5 stykker kød med selvvalgt tilbehør var en fantastisk smagsoplevelser, som vi gerne vil anbefale. Skønt personale med smil og en frisk bemærkning, også over for vore tørre sønderjyske humor. Mojn.

Tak, jyttef2020

Anmeldt 17. december 2019 fra mobile enheder

Hyggelig, god stemning og opmærksom service. Fantastisk højrebevægelser for to og en god oksemørbrad til Damen. Stegt som bestilt. Gode sideordnes og en fin Valpolicella. Vi kunne ikke spise mere - lidt i den dyre ende, men kvalitet i betragtning OK.

Dato for besøg: december 2019
Tak, claush194
Anmeldt 7. december 2019 fra mobile enheder

Rigtig fin spisested, meget venlig og imødekommende personale!
Maden og deres egen øl var fantastisk!
Rigtig god sted at spise, kan varmt anbefales.

Dato for besøg: december 2019
Tak, Helle2013
Anmeldt 26. november 2019

Hmm, grundlæggende var basis varen rigtig fin. Mørt kød, som jo er det man kommer for, men resten var, må jeg sige på det jævne. Bernaise sauce manglede syre, og var den hjemmerørt kan jeg vær ei tvivl om, de tilhørend Pommes Frites var helt ligegyldige. At så også betjeningen var præget af ganske unge mennesker som havde det svært, ikke mindst pga. en mega skidt stemning i baren med et bar team som gjorde det rigtig svært at bevare den gode stemning. Det er OK at skælde en medarbejder ud, men så gør det dog ikke i baren, og slet ikke foran gæsterne som jo smider nogle penge for at få en god oplevelse. Drop brødet, selvom noget er hjemmeladet så betyder det ikke at det er godt, og glem de tre dip som fulgte brødet. Hold jer til det enkle, hold fokus på det i kan (kød), samt hjælp jer selv med at skabe den gode stemning, samt ikke mindst hold fokus på mere salg.

Dato for besøg: november 2019
Tak, 423kennethb
Anmeldt 6. november 2019 fra mobile enheder

Fik 5 forskellige slags bøffer alle smagte godt. Skønt tilbehør og rigeligt af det.
Bøffer blev serveret 2 2 og 1 og tilbehør fyldt op efter ønske

Dato for besøg: november 2019
Tak, Flemming68

Rejsende, der kiggede på Meat, kiggede også på

Har du været i Meat? Fortæl om dine oplevelser!