“Gode bøffer, trælst tilbehør”
Anmeldelse af Meat

Meat
nr. 33 af 279 Restauranter i Aalborg
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 1. juli 2016 fra mobile enheder

Der er ingen tvivl om, at restaurantens spidskompetence er bøfferne. Min var glimrende. Men tilbehøret ... En kedelig og næsten smagløs pebersauce. En endnu mere kedelig tomatsalat (de allerbilligste, ligeledes smagløse cherrytomater, som man kender dem fra discountbutikkerne. Formentlig hollandske), mozzarella-kugler (smagte også som et virkelig billigt produkt). Sidste side dish var ovnstegte kartofler, der manglede salt (som ikke stod på bordet), men ellers var ok.

Husets vin, et ordinært glas Cabernet Sauvignon til den fair pris af kr. 45. Og altså: gode bøffer, men tarveligt tilbehør.

Dato for besøg: juli 2015
2  Tak, 9000-gourmet

Anmeldt 27. juni 2016 fra mobile enheder

Brunch ligner ofte hinanden, men Meat skiller sig på et par punkter positivt ud. Serveringen sker elegant og praktisk på en aflang hævet planke, således at der er god bordplads til drikkevarer mm. Desuden kommer tjenerne flere gange uopfordret og spørger om opfyldning af varm kaffe. Et par andre plusser er muligheden for at sidde udendørs - overdækket med elvarme efter behov - og den hyggelige stemningsfyldte indretning indendørs. Behøver vi at tilføje, at selve brunchen er yderst velsammensat og velsmagende - til rimelige 149 kr. inkl. juice og kaffe.

Tak, 303henningh
Anmeldt 25. juni 2016 fra mobile enheder

Forret var rigtig god. Hovederet var god dog var bøffen ikke rød som bestilt men middium. Betjening var god til at starte med ved ankomst men derefter kan der ske nogle forbedringer fx når der skal betales ventede vi i lang tid for selv at måtte gå ind og betale.

Tak, Pernille L
Anmeldt 15. juni 2016 fra mobile enheder

God brunch med det der hører til.
Dog blev vi ikke en enkelt gang tilbudt genopfyldning af the/kaffe selvom dette var ad libitum, og vi sad derinde i knap halvanden time..

Tak, 753lj
Anmeldt 9. juni 2016 fra mobile enheder

Først fik vi brunch og kom derefter tilbage til aften. Super mad, super service. Meget børnevenligt. Kan klart anbefales

1  Tak, Tanjadonhou

Rejsende, der kiggede på Meat, kiggede også på

Har du været i Meat? Fortæl om dine oplevelser!