“Brunch - tæt på tyveri ved højlys dag!”
Anmeldelse af Café Ulla Terkelsen

Café Ulla Terkelsen
nr. 8 af 14 Kaffe og te i Aalborg
Køkkener: Café
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 26. januar 2020 fra mobile enheder

Når man vælger at servere Brunch i en by som Aalborg med så mange caféer og restauranter, skal det man serverer være i top. Specielt når man oveni købet tager kr. 160 for det.

Det er langt fra toppen at spise brunch hos Ulla T.

Buffeten er sparsom og maden ligegyldig og kedelig. Den er ikke 100kr værd og da slet ikke de 160kr som er prisen for denne sørgelige buffet.

Yoghurt uden skilte der beskriver hvad det er (og mørkt så man ikke kan se det). Bacon der mindede mistænkeligt meget som kalkunbacon (igen INGEN beskrivelse). Kun to slags brød. Rugbrød og helt almindeligt hvidt flutes.

Ulla T. Man kan til en vis grad leve højt på sit navn, men ikke når man gør grin med kunderne, som det her føles som.

Det er en ommer.

Tak, MikkelT_11

Anmeldt 27. december 2019

Lokalerne er en oplevelse og stemningen var god, men har aldrig fået så dårlig en burger, som blev ledsaget af slatten pomfritter.

Dato for besøg: december 2019
Tak, Departure293626
Anmeldt 9. december 2019

Nogle steder har det med at blive så hippe, at det hele går op i interiør, skovmandsskjorter og hipster skæg.

Her er der rent faktisk hyggeligt. Brunch er ikke billigt, men kvalitet og pris hænger sammen. De får et stort plus for at inkludere kaffe og juice i prisen, noget som andre steder er dyrere end selve maden. De serverer en spændende buffet, der fyldes op jævnligt.

Dato for besøg: december 2019
Tak, EnClair
Anmeldt 5. december 2019

Beliggenheden er lidt uden for centrum, men indretningen er - ligesom navnet - sin helt egen. Fed - og lidt underlig - indretning. Maden er virkelig god - og rigelig.

Dato for besøg: november 2019
Tak, Holm10
Anmeldt 30. oktober 2019

Vi kom en aften, hvor der var godt fyldt op, så regnede da med lidt ventetid, men at vi skulle vente 30 min på en tjener, bare for at få noget at drikke og få et menukort, det var for lang tid - var endda flere gange oppe ved baren for at sige, vi var kommet og godt ville have et menukort og noget at drikke.

Maden var elendig. En tør club sandwich uden nogen form for grønt. Skiveskåret røget kalkun fra en dødsyg pakke pålæg, lidt kold bacon og dressing, der ikke smagte af noget. Fritter til - de var så ok - dog kolde. En burger med en meget død, grå bøf, en bolle, der ikke kunne skæres over med en kniv og rigtig rigtig meget ost i. Fritter igen, som var kolde.

Det er simpelthen en ommer. Da vi sagde det til en tjener, fik vi bare at vide, at sådan skulle det være....

Sjovt sted, men spis der ikke og hav god tålmodighed, hvis man skal bestille drikkevarer. Det virkede som om, der var alt for få tjenere til de besøgende, der var.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Tine l

Rejsende, der kiggede på Café Ulla Terkelsen, kiggede også på

Aalborg, Nordjylland

Har du været i Café Ulla Terkelsen? Fortæl om dine oplevelser!