“Super-nice Italy pizza”

Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Levering, Reservationer
Anmeldt 12. august 2021 fra mobile enheder

Jeg var blevet anbefalet denne italienske restaurant inde i Nordkraft. Det var en super nice oplevelse, og denne pizza jeg bestilte var rigtig god. Maden kom relativt hurtigt.
Et imødekommen personale var tilstede. Det var alt i alt godt og i særdeleshed, et meget hyggeligt sted. Det kan jeg klart anbefale turister og andre.
Jeg besøger helt sikkert denne pizza restaurant igennår jeg er i byen

Tak, TommyT629

Anmeldt 1. august 2021 fra mobile enheder

En fin italiensk restaurant i Ålborg.
Vi fik pizza, som absolut var i den gode enden med gode råvarer.
Lidt alternativ ligger restauranten inde i et gammelt kraftværk, og vi sad ved stranden - idet der er anlagt en kæmpe sandkasse med strandstole og strandlegetøj. Det var rigtigt hyggeligt.
God betjening og rimelige priser.
Vi kommer gerne igen.

Dato for besøg: juni 2021
1  Tak, boh917
Jacek K, Ejer hos Azzurra Nordkraft, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. august 2021

Hej, mange tak for det

Anmeldt 28. juli 2021

Vi bestilte bord og kom rettidig. Vi kan ikke bedømme maden da vi gik inden vi fik bestilt.
Efter 30 minutter opgav vi al henvendelse til betjeningen og gik andet sted hen.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, X7724JUjohnnyl
Jacek K, Ejer hos Azzurra Nordkraft, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. juli 2021

Hej vi beklager men vi opleve meget travlt periode nå mange mennesker kommer på samme tid, det giver udfordring med betjening. Det er vi ked af især nå det er mangel på personale.

Anmeldt 2. maj 2021 fra mobile enheder

Tak for endnu en god oplevelse i restauranten, altid venlig betjening og jeres pizza er absolut de bedste der findes når man ikke er i Italien.

Dato for besøg: maj 2021
Tak, P7463LNpeters
Jacek K, Ejer hos Azzurra Nordkraft, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. maj 2021

Tusinde tak

Anmeldt 6. august 2020 fra mobile enheder

Lækker pizza, specielt hvis man en sommeraftener tager den med sig ned på havnefronten... de ser ikke ud af meget og heller ikke i størrelsen, men de mættet dejligt og smager fantastisk... Det så også hyggeligt ud inde i Nordkraft med det unikke det har at byde på, men vi var mere til havnefronten den sommeraftener... ☀️

1  Tak, Mikael S
jacekk571, Markedsføring hos Azzurra Nordkraft, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. august 2020

Mange tak for denne dejlig anmeldelse

Rejsende, der kiggede på Azzurra Nordkraft, kiggede også på

Har du været i Azzurra Nordkraft? Fortæl om dine oplevelser!