Åben i dag: 10.00 - 17.00
Overskueligt og lækkert museumsbesøg

Spændende udstilling “Bo bedre” omkring bæredygtig byggeri og hvordan vi kunne bo mindre og bedre... læs mere

Anmeldt d. 13. september 2020

Anmeldt d. 30. december 2019
V47B
Aalborg, Danmark

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring Aalborg
Anmeldt d. 13. februar 2020 fra mobile enheder

Flot bygning, inspirerende historie men for lidt indhold til prisen. For tyndt med lystavler på væg. Det kunne klares via web!

Dato for oplevelse: februar 2020
Tak, LarsSOnTour
Anmeldt d. 13. januar 2020

De mest ærgerlige penge jeg har brugt i lang tid. Så skuffende at jeg ikke kan finde ord. Hvis du har mindre børn med, vil de sikkert finde det sjovt og spændende, da det meste var beregnet for dem. De 80 kr havde jeg hellere brugt på en god flaske vin. Var der i 30 min, men burde været gået før!

Dato for oplevelse: januar 2020
Tak, Helle L
Anmeldt d. 30. december 2019

Det var en dejlig oplevelse at sidde og kigge på livet på Limfjorden. Samtidig fik vi lækkert mad og en fin betjening. Alt i alt en skøn oplevelse. Jeg var inviteret som gæst, men kunne sagtens selv finde derind igen.

Dato for oplevelse: december 2019
Tak, V47B
Anmeldt d. 16. juli 2019

Spændende aktiviteter for børn, hvor der kan opleves mange ting hvor børnene kan være aktive sammen med forældre eller bedsteforældre. Der er gode kreative aktiviteter og alt er sat op med god plads mellem de forskellige aktiviteter. Vi brugte 3 1/2 time og havde det hyggelig og fik gode oplevelser med hjem.

Dato for oplevelse: juli 2019
Tak, V47B
Anmeldt d. 9. juli 2019

Et interessant besøg - ikke mindst, når man har besøgt operahuset. I øvrigt vil vi fremhæve damen i informationen. Hun var neget venlig og tog sig tid til at fortælle om centret.

Dato for oplevelse: juni 2019
Tak, arneBramming