Åben i dag: 11.00 - 21.00
Overskueligt og lækkert museumsbesøg

Spændende udstilling “Bo bedre” omkring bæredygtig byggeri og hvordan vi kunne bo mindre og bedre... læs mere

Anmeldt d. 13. september 2020
kirstenmorrevinther
Århus, Danmark
fra mobile enheder
Udsigt til Limfjorden

Det var en dejlig oplevelse at sidde og kigge på livet på Limfjorden. Samtidig fik vi lækkert mad... læs mere

Anmeldt d. 30. december 2019
V47B
Aalborg, Danmark

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring Aalborg
Anmeldt d. 7. juni 2016

Utzon Centeret er tegnet af de kendte Utzon-arkitekter, og selve bygningen er spændende i sig selv. Der afholdes forskellige udstillinger,der skifter over tid.
Ligger ikke langt fra Aalborgbus Slot, som også skal besøges, når I er på de kanter :-)

Dato for oplevelse: juli 2015
Tak, Philip M
Anmeldt d. 15. marts 2016

Da jeg tog ned i Utzon Centeret, havde jeg forberedt mig på at skulle de diverse udstillinger - men jeg blev slemt skuffet. Det var intet at se på, for alle lokalerne var optaget af Aalborg Universitet og diverse private arrangementer. Forlod stedet efter 3 minutter...

Dato for oplevelse: februar 2016
Tak, Per K
Anmeldt d. 28. januar 2016 fra mobile enheder

Var ikke på et almindeligt besøg i disse fantastiske omgivelser på havnefronten

Aftenens besøg var en romsmagning, og det var super, eneste minus er, at kørestolselevatoren ikke virkede, det er ikke godt nok.

Dato for oplevelse: januar 2016
Tak, JanPedersen16
Anmeldt d. 14. oktober 2015

Helt klart et besøg hver. Der er fine miniature modeller af Utzons mest kendte bygningsværker.
Selve museums bygningen er en fantastisk oplevelse og man er ikke i tvivl om at det er et af Utzons værker

Dato for oplevelse: oktober 2015
1  Tak, Anette H
Anmeldt d. 17. september 2015

Var der til en reception, men har tidligere også spist frokost på stedet - smørrebrød i topklasse, i den dyre ende men prisen værd! Spændende bygning såvel ude som inde, med en eminent beliggenhed.

Dato for oplevelse: september 2015
Tak, Allan B