“godt tilberedt”

nr. 31 af 293 Restauranter i Aalborg
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 17. juni 2018

Fejrede fdselsdag solo på stedet, tiltrukket af gratinerede jomfruhummer, der måske lige var gratineret vel nok. til gengæld var pighvaren perfekt med udmærket hummersauce. Maden et sted imellem traditionelt og lettere fransk, og betjeningen høflig. En god oplevelse, måske vel dyr.

Dato for besøg: april 2018
2  Tak, Klaus M

Anmeldt 8. juni 2018 fra mobile enheder

Vi var 8 som fisk 3 retter fra kortet. Alt kom på samme tid også hovedretten som 3 forskellige fisk og 2 forskellige bøffer. Super mad - store portioner og meget velsmagende. Super fin service. Klart et besøg værd. Kommer igen

Dato for besøg: juni 2018
2  Tak, Henrik K
Anmeldt 25. februar 2018

Lørdag d. 24.2 besøgte vi restauranten.
Vi fik deres udgave af luksus stjerneskuddet, det eneste der var luksus var citronen, den var i en god kvalitet, fisken ringe, rejerne kønsløse, læs ingen smag, salaten sjasket, ægget hårdt og køleskabskoldt, helt igennem en dårlig oplevelse.

Dato for besøg: februar 2018
1  Tak, cam732
Anmeldt 23. januar 2018 fra mobile enheder

Vi var et selskab på 16, som spiste middag. Alle fik både forret, middag og dessert. Uagtet mange forskellige bestillinger, blev der serveret for alle samtidig.
Specielt vil jeg rose de lækre fiskeretter. Super lækkert. Høflig og venlig servering.

Dato for besøg: januar 2018
1  Tak, Dorthe Tvederga... M
Anmeldt 8. august 2017

Alle, der gæster Aalborg bør aflægge denne restaurant besøg!
Køkkenet leverer det bedste af det bedste og betjeningen følger trop.
Alene for denne restaurant er Aalborg et besøg værd!

Dato for besøg: august 2017
2  Tak, Just J

Rejsende, der kiggede på Fisk og Skaldyr, kiggede også på

Har du været i Fisk og Skaldyr? Fortæl om dine oplevelser!