“Føj! ”

Restaurant Buffalo
nr. 73 af 270 Restauranter i Aalborg
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer

Hvis du går efter madoplevelsen af voldsomt brændt flæsk, pomfritter med smagen af gammel friture og nachos serveret med dyppelsen 'mugsmag' , samt du ønsker en ualmindelig dårlig og lad betjening, så er du kommet til det rette sted, her lever Buffalo op til alle kriterierne. Aldrig har jeg følt at mine penge har været givet bedre ud på en madoplevelse. Ironi kan forekomme i dette opslag.. God spiselyst

Dato for besøg: september 2020
Tak, nadiaa189

Anmeldt 2. juni 2020 fra mobile enheder

Ganske god mad, men meget sløj betjening. Vi var tre borde i restauranten og måtte vente lang tid på betjening.

Men maden fejler ingenting!

Dato for besøg: juni 2020
Tak, 22casperb
Anmeldt 26. februar 2020

I fredags ville vi ude og gøre lidt godt for os selv. Valget falder altid på Buffalo, da vi igennem mange år er kommet der, og sikret eksklusivt mad og betjening. Men vi tog fejl. Maden fejlede ikke noget. Men det gjorde betjeningen ihvertfald! 3 borde rundt om os havde fået serveret forkert. Tjeneren stod og snakkede privat. Selvom min hindbær på.min dessert var råddent,Fik jeg af vide jeg bare kunne lade være med og spise den! Vi snakkede med en anden tjener som gav os rabat på regningen.men det havde ødelagt vores stemning og aften. Det synd det skal øddelægge det gode omdømme restauranten har haft gennem mange år.

Tak, 586abiramip
Anmeldt 9. februar 2020

Rigtig lækre burger, perfekt hakkebøf som var stegt perfekt og dejlig saftig. Lækkert med salat dejlig afstemt smag i burgeren.
Pomfritterne/kartoflerne lever ikke helt op til burgeren, de manglede lidt sprødhed. Men god smag. Alt i alt en rigtig god oplevelse og vigtigst af alt, så var der hyggeligt og super god dressing.

Tak, N9844UGmariat
Anmeldt 9. februar 2020

Super dejlig “chefens favorit” jeg fik i går aftes.lækkert tilbehør
opmærksom og kompetent betjening.pris fin i forhold til kvalitet.Blev af en eller anden grund meget positivt overrasket.vil bestemt anbefale-og kommer sikkert igen

Tak, 623mien

Rejsende, der kiggede på Restaurant Buffalo, kiggede også på

Har du været i Restaurant Buffalo? Fortæl om dine oplevelser!