“Let og lækkert”

nr. 207 af 279 Restauranter i Aalborg
Køkkener: Spisested
Anmeldt 4. juli 2016 fra mobile enheder

Brugte vor smartbox derinde
Fin frokost med en stor portion nachos med øst, guacamole og chilisovs, derefter frisklavede pandekager m laks/spinat, rejer og salat samt en med oksekød i
Samt salat. Derefter dejlig stempelkaffe. K

Dato for besøg: juli 2016
Tak, reklamer08

Anmeldt 9. juni 2016

Pandekagehuset er klart et besøg værd. Hvadenten du skal spise frokost, aftensmad eller måske have en is. Der er masser af lækkert fyld og tilbehør, og det er til en overkommelig pris. Velbekomme.

Dato for besøg: juli 2015
Tak, Helle_M65
Anmeldt 13. maj 2016

var der forleden, og det er altid rigtigt hyggeligt. Man kan både sidde indenfor hvor der hyggeligt, og der er flotte malerrier på væggene. Man kan også sidde udenfor at spise eller nyde en is. Imens man kigger ud over limfjorden. En børnetallerken er der 6 pandekager på, og kyllingespyd/rejer på spyd, og der er også 5 frikadeller. Plus nogle gulerødder og agurker. Alt det for 80 kr, og drikkevarer for 25 kr, og til dessert kan man få iskugler eller Softice for 30 kr. Også meget venligt personale der kan forstå en joke.
Mvh Christian 11 år.

Dato for besøg: maj 2016
Tak, Christianpwt
Anmeldt 25. marts 2016

Oplevede personale som meget venlige og imødekommende. Pandekagerne med hhv. laks & flødestuvet spinat samt oksekød var pænt anrettet; varme og med div. tilbehør. (kartofler, salat m.m.). Velsmagende, store portioner, synes vi. Derefter en god stempelkaffe, serveret med varm mælk til. Dejlig område, fin udsigt til lystbådehavnen og god stemning hvor vi følte os velkomne: så vi kommer gerne igen.

Dato for besøg: marts 2016
Tak, RitaK481
Anmeldt 12. november 2015 fra mobile enheder

Der er rigeligt med parkeringspladser i nærheden af Pandekageshuset. Restauranten ligger langt fra centrum, men tæt ved lystbådehavnen og det dejlige miljø der.
Maden den kom meget hurtigt, få minutter efter bestillingen, den smagte udmærket, men det var noget sjasket anrettet. Et par pandekager overhældt med en kyllingenstuvning. Børnemenuer opfyldte behovet ( 3-5 år), den bestod af ca. 10 stk. Meget små frikadeller og et kyllingespyd, hertil en samling små pandekager og lidt gulerod og agurk. Men 75,- kr. syntes jeg er vel dyrt.
Betjeningen flink og ordentlig.

Dato for besøg: november 2015
Tak, sirwilliam_12

Rejsende, der kiggede på Pandekagehuset, kiggede også på

Aalborg, Nordjylland

Aalborg, Nordjylland

Har du været i Pandekagehuset? Fortæl om dine oplevelser!