Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Lækker sushi”
Anmeldelse af Karma Sushi - Aalborg

Karma Sushi - Aalborg
Få mad leveret
nr. 15 af 292 Restauranter i Aalborg
Prisklasse: 50 kr. - 248 kr.
Køkkener: Sushi, Japansk
Flere restaurantoplysninger
Restaurantoplysninger
Spisemuligheder: Aftensmad, Takeaway
Beskrivelse: Karma Sushi is a chain of sushi restaurants in Denmark with high quality fusion sushi. Karma Sushi is located in Copenhagen, Aarhus, Aalborg and Frederikshavn.
Anmeldt 16. oktober 2020

Hyggelig aften. Sødt personale. Lækker sushi. Lækkert indrettet restaurant. Fin hjælp til bestilling.

• Værdi
    • Service
    • Mad
Tak, mereteo50
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Anmeldelser (227)
Medlemsvurdering
Type rejsende
Tidspunkt på året
Sprog
  • Flere sprog

6-10 af 227 anmeldelser

Anmeldt 16. oktober 2020 fra mobile enheder

Vi havde store forventninger til at skulle genopleve vores gode oplevelse fra sidste gang vi besøgte stedet. De blev desværre IKKE tilfældet. Vi skulle fejre fruens 50års fødselsdag og der var da også et flag på bordet, det var så også det eneste der var. Tjeneren, som virkede meget ugidelig og fraværende, sagde ikke tillykke eller gav nogen form for tilkendegivelser på, for os, en ret stor og betydningsfuld dag. Heldigvis fok vi lov til at vente næsten en time på maden og havde kun en tablet at gøre vores bestillinger ud fra, selv om hun havde sagt hun ville komme med en mere, yderst utilfredsstillende. Da vi nævnte vores dårlige oplevelser ved betalingen, fik vi et: Nå, det er jeg da ked af at høre, og jeg håber i får en god aften...
Vi kommer ikke igen, og er ærgerlige over at have brugt vores fejrings aften hos dem.... Desværre en dårlig oplevelse...

1  Tak, kimnF3212CC
Anmeldt 10. oktober 2020

Vi ventede desværre næsten 1,5 time på maden. Det viste sig at de havde glemt Vores bestilling.

Vi fik dog 20% på regningen. Men alligevel går man med en dårlig oplevelse.

Når man besøger sådan en type restaurant i den høje pris ende, må man altså forvente at servicen matcher den ellers gode sushi.

Der manglede en hel del overblik fra tjenernes side. :/

Tak, patrickoX1053BG
Anmeldt 4. oktober 2020

Virkelig lækkert mad, hyggelig stemning og meget venligt personale. Maden var også hurtigt færdigt, så vi ikke behøvede at vente.

Tak, Vangelter
Anmeldt 1. september 2020 fra mobile enheder

Vi besøgte Karma Sushi, Aalborg for første gang. Da vi ankom, fulgte de os hen til vores bord, gav os en ipad og gik igen. Det var vores første besøg hos dem, og vi anede overhovedet ikke noget om deres bestilling. 10-15 minutter senere, kom en ung pige hen til vores bord og lod os bestille. Vi bestilte alt for meget, da vi ikke vidste at 1 stk betød 8 stykker sushi af samme slags. Vi blev på intet tidspunkt informeret om mængden.
Maden var pænt anrettet, men smagsmæssigt var det rodet. På trods af at vi sad et godt stykke fra døren, så var der koldt i restauranten. Alt i alt var det en meget dyr og kedelig aften på Karma Sushi. Jeg kommer ikke igen, og vil ikke anbefale dem til andre.

Dato for besøg: august 2020
Tak, 55juditw
Karmasushi, Markedsføring hos Karma Sushi - Aalborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. september 2020

Hej Judit,
Tak for din feedback. Vi er selvfølgelig kede af at høre, at du ikke var tilfreds med dit besøg hos os og vi vil selvfølgelig tage din kritik til os

Mvh Katrine, Karma Sushi

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC

Rejsende, der kiggede på Karma Sushi - Aalborg, kiggede også på

Aalborg, Nordjylland

Har du været i Karma Sushi - Aalborg? Fortæl om dine oplevelser!

Skriv en anmeldelse Tilføj billeder

Ejere: Hvad er jeres holdning til sagen?

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

Gør krav på din registrering
Indtægter påvirker de oplevelser, der er fremhævede på denne side, få flere oplysninger.