Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com154 US$
Hotels.com154 US$
Priceline141 US$
Travelocity154 US$
Trip.com153 US$
eDreams132 US$
Anmeldt d. 9. juli 2022 fra mobile enheder

Vi er absolut ikke imponerede over hotellet. Vi var afsted på et ophold givet som gave af min mands arbejdsplads. Og vi fortryder ikke at gå med det hotel Vi kender, nemlig comwell middelfart..det første værelse Vi fik med meget mangelfuld rengøring, hvilket blev klaret med et andet værelse, ved ankomst fik vi oplyst at der var fest på hotellet, så vi kunne forvente lidt støj.. oh dear.. det fandt vi da lige ud af.. jøsses! Det ville have meget rart at få oplyst ved booking, så vi selv kunne have valgt om vi så ville besøge stedet.
Alt i alt er vores vurdering at hvide hus trænger gevaldigt til en opdatering det er af ældre dato det vi oplevede og meget slidt. Plus er venligheden i receptionen og en ret god morgenmad.

Dato for ophold: juni 2022
Tak, T9309JEmiap
Anette Piilgaard, Gæsteservice/reception hos Comwell Hvide Hus Aalborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. juli 2022

Kære gæst
Mange tak for dit besøg her hos os p Comwell Hvide Hus Aalborg, tak for dine ind put, vi sætter altid pris på vores gæsters feed back.
Jeg er ked af at du blev forstyrret af det arrangement vi havde i huset, det er naturligvis ikke meningen.
Tak fordi du også nævnet de gode ting - vores personale og morgenmaden - det sætter jeg stor pris på.
Rigtigt dejlig sommer til dig
Venlig hilsen
Anette
Comwell hvide Hus Aalborg

Anmeldt d. 6. juni 2022

Nem indcheckning, parkering i kælderen. Fin udsigt fra 9. etage og heldigvis så højt, så man ikke kunne høre festen fra barområdet om aftenen.
Morgenmadsbuffet gennemsnitligt: havde man kræset lidt mere for den med bedre brød og fx ananas og andre friske frugter og bær, så havde de fået 4 stjerner af mig.
The vandet var heller ikke varmt nok.
Værelserne OK, badeværelset ligeså. Dejligt høje senge.

Dato for ophold: juni 2022
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, RoarMaagaard
Anette Piilgaard, Guest Services / Front Office hos Comwell Hvide Hus Aalborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. juni 2022

Kære RoarMaagaard

Mange tak for din anmeldelse og tak for dit besøg hos os. Det glæder os at opholdet overordnet set, har levet op til dine forventninger. Din feedback omkring morgenbuffeten viderebringes til rette vedkommende, til fremtidig forbedring.

Vi håber at kunne byde velkomne en anden gang.

Du ønskes en dejlig weekend.

Anmeldt d. 12. maj 2022

Her i påsken 2022 var min mand og jeg var på tur med mine forældre, og vi overnattede på Hotel Hvide Hus.
Da vi tjekkede ind torsdag sidst på eftermiddagen, fik vi at vide, at min mand og jeg - som fik værelse ud mod Kildeparken - måtte forvente at kunne høre høj musik denne aften frem til kl. 02, da der var et privat arrangement på hotellet...!
Mine forældre – som fik værelse ud mod Vesterbro – skulle derimod ikke forvente at kunne høre noget. Jeg konkluderer, at det at holde højlydte fester på hotellet er et velafprøvet koncept, når de kan være så specifikke.

Og receptionistens forudsigelse holdt stik. Musikken var øredøvende frem til kl. 02, og den evindelige basrytme kunne mærkes i væggene. Man lå lysvågen og kunne først falde i søvn ved 3-tiden.

Formålet med vores overnatning var – ikke overraskende – at få en god nats søvn inden fredagens tætpakkede program. Dét lykkedes på ingen måde, og jeg kan ikke anbefale hotellet til nogen som helst. For hvem ved, hvornår de laver samme nummer igen?

Dato for ophold: april 2022
Tak, AnneA1517

Kære Anne

Mange tak for din anmeldelse og dit besøg hos os. Det er beklageligt at I har været generet af husets fester. Vi gør altid hvad vi kan, for at gæster som ikke deltager i husets arrangementer, ikke bliver generet af larmen. Det er beklageligt at vi ikke har kunne tilbyde jer et værelse væk fra arrangementet.

Du er altid velkommen til at kontakte os direkte vedrørende denne oplevelse.

Du ønskes en dejlig weekend.

Anmeldt d. 14. april 2022 fra mobile enheder

Gode senge og værelse med udsigt over ålborg. Fornuftig placering i forhold til midt byen
rigtig god morgen komplet
Stedet mangler lidt oplysning omkring deres kaffe koncept masser af skilte men ingen steder at få det ok overnatning når man blot skal sove

Dato for ophold: juni 2021
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, Connector807031
Anette Piilgaard, Gæsteservice/reception hos Comwell Hvide Hus Aalborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. april 2022

Kære gæst

Mange tak for jeres besøg her hos os - og mange tak for jeres fine feedback, dejligt i har haft det godt her hos os.
Vi beklager at der var forvirring omkring kaffestationen, den står ved udgangen lige ved receptionen, i det vi kalder Comwell Co-work.
Rigtigt god påske til jer og på glædeligt gensyn.
Venlig hilsen
Anette

Anmeldt d. 4. april 2022

Fin størrelse værelse med en lækker udsigt (hvis man kommer højt op ihvertfald) der vender mod byen. God morgenmad med mange forskellige ting. Badeværelset var ikke noget specielt, men det gik. Vi fik rabat på vores ophold og til den pris vi betalte var det ihvertfald pengene værd. Tror vi gav 1600 kr. for 2 overnatninger på 11. etage.

Værelsestip: Get a room pointing to the park. + Parking cost money
Dato for ophold: februar 2022
Tak, thebrokenwolf
Anette Piilgaard, Gæsteservice/reception hos Comwell Hvide Hus Aalborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. april 2022

Hej,

Mange tak for din flotte anmeldelse. Det glæder os at du har nydt opholdet hos os. Vi håber at kunne byde velkomne en anden gang.
Du ønskes en dejlig påske.