140 US$
Hotels.com152 US$
Travelocity152 US$
Priceline140 US$
Anmeldt d. 22. marts 2022 fra mobile enheder

Værelserne på hotellet er rummelige, og fra de øverste etager er der en flot udsigt ud over Aalborg.
Der er pænt og rent, sengen er god, og de i alt to badeværelser byder på hhv. bruser og badekar.
Gode sæber fra Ecooking - dog er der kun sæbe (handsoap, body/hair-soap) og ingen balsam eller creme.
Flotte faciliteter på hotellet generelt og skøn beliggenhed ved Kildeparken og tæt på centrum.

Dato for ophold: marts 2022
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 670piah
Anette Piilgaard, Gæsteservice/reception hos Comwell Hvide Hus Aalborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. marts 2022

Kære Gæst

Mange tak for dit besøg her hos os, og mange tak for de 4 stjerner, vi sætter rigtigt stor pris på begge dele!

Vi håber du har lyst til at besøge os igen en anden gang.

Anmeldt d. 21. marts 2022 fra mobile enheder

Super sød personale hele vejen rundt.
Manden i baren, virkelig professionel og gav god oplevelse.

Hotellet en del slidt, men har en lækker udsigt. desværre Vinduer med fedtfingre på, slidte paneler og en altan der ikk har set skyggen af en fejekost. så lidt trist når man vil nyde udsigten og altanen.
Tænker en elektriker ville have godt lige at gå igennem installationen på værelset. Lyset virkede ikk til altanen og der hang løse ledninger, samt kabler som ikke var aflastet. Msn havde prøvet og hænge ledningerne op med gaffatape. Virkede ikk.

Morgenmaden: super fint og meget smilende personale. Der manglede kun bacon :) men det overlever jeg.

Har prøvet dette hotel og syntes ikke det levede op til comwells standard, så jeg vælger et andet hotel næste gang jeg skal forbi Aalborg.

Dato for ophold: marts 2022
Tak, martinpH889ND

Kære Martin

Mange tak for dit besøg her hos os - og tak for din feed back.
Hotellet er en ældre dame, men derfor skal der naturligvis ikke være løse ledninger.
Mange tak for alle dine positive tilkendegivelser, dejligt at du nød det meste af dit ophold.

Vi håber du har lyst til at besøge os igen en anden gang, dejlig dag til dig.

Anmeldt d. 30. december 2021 fra mobile enheder

Endnu et dejligt ophold, hvor det servicemindede personale gjorde deres bedste for at opfylde vores ønsker (med succes). Restauranten var desværre lukket, men fuldt forståeligt i denne coronatid. Baren tilbød til gengæld et absolut fint alternativ. Morgenmaden var i særklasse med sød medarbejder, der lavede omelet efter eget ønske. Rent og pænt overalt (kun med undtagelse af vinduerne i glaselevatoren - men den er nok ikke helt nem ) Tak for denne gang og vi glæder os til at vende tilbage.

Dato for ophold: december 2021
Tak, 861metteh
Anette Piilgaard, Gæsteservice/reception hos Comwell Hvide Hus Aalborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. januar 2022

Kære Mette

Tusind tak for din søde anmeldelse af jeres besøg her hos os.
Hvor er et dejligt at i havde et godt ophold - og nød både bar og morgenmad.

Vi håber i har lyst til at besøge os igen en anden gang.

God dag til dig

Anmeldt d. 9. december 2021 fra mobile enheder

Meget lækker mad i restauranten på 15. Sal
Vi var ca 100 personer til forenings julefrokost en tirsdag kl 12. Restauranten har en dejlig udsigt over den østlige del af Aalborg.
Lige lidt nok personale til at sørge for drikkevarer. Det tog lang tid, før vi alle havde bestilt.

Dato for ophold: december 2021
Tak, 280leneb

Kære Ole

Mange tak for din anmeldelse af jeres julefrokost. Dejligt at i havde en god oplevelse - og ja, udsigten over Aalborg er helt fantastisk.

Vi håber i har lyst til at besøge os igen en anden gang.

Anmeldt d. 28. november 2021

Var lidt bekymret over et planlagt ophold på dette hotel, hvilket for hovedparten skyldtes lidt lunkne anmeldelser her på sitet. Men alle bekymringer blev gjort til skamme - fik et fint værelse, der var rengjort efter alle kunstens regler. Vågnede op til en overdådig morgenmad, med alt hvad hjertet kunne begære. Jeg vil bestemt anbefale dette hotel, hvis man har brug for overnatning i Ålborg.
Hvis jeg på forhånd havde kunnet finde oplysninger om restauranten på hotellet, så ville jeg have prøvet denne. Men af uvisse årsager er der meget få oplysninger om denne (ellers meget fine) restaurant på nettet.

Dato for ophold: november 2021
Tak, Henning A

Kære Henning

Mange tak for din flotte anmeldelse af dit ophold her hos os - og beklager det sene svar.
Dejligt at du har haft et godt ophold hos os og at vores faciliteter er faldet i din smag.
Jeg deler din feed back med mine kollegaer - det varmer på en kold dag.

På glædeligt gensyn