Anmeldt d. 8. juni 2020 fra mobile enheder

Hotellets placering og mulighed for balkon på alle værelser er et kæmpe plus
Dog halter rengøring og TV muligheder på værelset er elendige
Yderdøre/terrasse døre er mildest talt gamle, slidte og utætte
Restaurant, bar og morgenmad er okay - der mangler dog lidt atmosfære uforbindende med morgenmad

Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 48henrikt
anpi2017, Receptionschef hos Comwell Hvide Hus Aalborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. juli 2020

Kære Henrik

Tak for dit besøg her på Comwell Hvide Hus Aalborg - skønt at du nød placeringen og muligheden for at gå ud på balkonen.

Vi håber at kunne byde velkomne igen en anden gang - og rigtig dejlig sommer til dig,

Anmeldt d. 6. juni 2020 fra mobile enheder

bruge gerne et hotel i ålborg til overnatning ifbm en voksen tur i byen
flot hotel, lækket indrettet, rent, rum med udsigt, fine senge
god service
dog, morgenmaden var ikke det bedste vi har prøvet, portions anretning som er godt i disse corona tider, men brødet var sejt og tørt, skrammel æggene virked kunstig i smag og tekstur
ellers rigtigt fint sted

Tak, Samdisen

Kære Gæst

Tak for besøget her hos os på Comwell Hvide Hus Aalborg - dejligt at i havde et godt ophold.

Jeg skal sørge for at give informationen om jeres oplevelse af vores brød videre. Vores røræg er lavet af hele økologiske æg, så jeg er meget ked af hvis de smager af "noget kunstigt" - det følger vi lige op på.

Dejlig sommer til jer

Anmeldt d. 4. juni 2020

Det er altid rart at komme tilbage til et fremragende hotel. Smilende og venlige medarbejdere, hotel har høj standart, kanon udsigt. Roomservice er i top, pæne, rene værelser. God og varieret økologisk morgenmad.

Dato for ophold: maj 2020
Tak, Tenerife-1991

Kære Gæst

Tusind tak for din flotte anmeldelse og de 5 stjerner. Dem sætter vi rigtig stor pris på.

Vi håber at i har lyst til at besøge os igen en anden gang.

Rigtig dejlig sommer til jer

Anmeldt d. 2. juni 2020 fra mobile enheder

Vi havde reserveret 7 døgn på Comwell Aalborg via tilbud fra Comwell Club. Fint superior værelse på 12. sal med udsigt over Limfjorden. Der mangler noget skabs/skuffe plads, når man skal blive i 7 dage. Morgenmad blev serveret som buffet med alt i små seperate glas, meget kreativt og hensynsfuldt. Vi benyttede ikke restaurant, fordi det er så nemt at gå ned i byen via Kildeparken og tunnellen under jernbanen. Hotellet tilbyder gratis lånecykler, som vi brugte, og det fungerede fint. Betjeningen på hotellet var søde og hjælpsomme. Da vi desværre pga sygdom, måtte rejse 2 dage tidligere bevarede vi vores Comwell Club rabat for opholdet.

Tak, mettekir

Kære Mette

Mange tak for dit besøg her hos os, dejligt at i nød opholdet - og tak for god og konstruktiv ind put i forhold til skabsplads.

Dejligt at vi skabte gode rammer for jer og at i oplevede både god service og gode faciliteter her hos os.

Vi håber at kunne byde velkomne igen en anden gang.

Dejlig sommer til dig

Anmeldt d. 22. april 2020 fra mobile enheder

Jeg havde en enkelt overnatning i forbindelse med to heldags møder i Aalborg. Super godt værelse på 9. sal med udsigt over park og by. God betjening i både reception og room-service der var “et must” grundet Corona’en - middag og morgenmad blev serveret på værelset. Hurtig udtjekning dagen efter. Jeg kommer tilbage

Dato for ophold: april 2020
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 717henriks
anpi2017, Receptionschef hos Comwell Hvide Hus Aalborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. maj 2020

Kære Henrik

Tusind tak for dine rosende ord om dit ophold her hos os - det sætter vi stor pris på.
Vi håber at kunne byde velkomne tilbage igen en anden gang, forhåbentligt vis under lidt mere normale omstændigheder.

Tak for besøget og på glædeligt gensyn