Anmeldt d. 5. august 2019 fra mobile enheder

Dejligt hotel med central beliggenhed og styr på service og logistik.
Valgte et 2 dages ophold som miniferie - 2 overnatninger + 2 aftener med 3 retters menuer og tilvalgte værelse i de øvre etager for 200kr per person. Fik et værelse på 11 etage - med en fantastisk udsigt over Limfjorden - tænker det var pengene værd.
NB! Vær obs på koncerter i skovparken - de kan udfordre din nattesøvn.

Dato for ophold: august 2019
Tak, Thoki3
anpi2017, Receptionschef hos Comwell Hvide Hus Aalborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. august 2019

Kære Thoki3

Mange tak for dine 4 stjerner og din flotte anmeldelse af dit besøg her hos os.
Dejligt at vi fik dannet gode rammer om jeres ophold - jeg håber at vi igen en anden gang kan byde velkomne her hos os.

Dejlig dag til dig

Anmeldt d. 23. juli 2019 fra mobile enheder

Fantastisk sted at overnatte flere dage eller en enkelt gang. Stort udvalg af mad både morgenmaden eller aften.Hotelet ligger godt til alt ting og der er gode parkeringspladser.(dog med betaling 75 pr døgn)

Tak, majbritarneborgs
anpi2017, Receptionschef hos Comwell Hvide Hus Aalborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. juli 2019

Kære Majbrittarneborgs

Mange tak for din flotte anmeldelse af Comwell Hvide Hus Aalborg, dejligt at du har nydt dit ophold her hos os - jeg håber at vi kan byde velkomne igen en anden gang.

Rigtig god sommer til dig.

Anmeldt d. 12. juli 2019 fra mobile enheder

Vi tog en enkelt overnatning. Dejligt værelse, lidt for varmt om natten og svært at sove med åben dør ud til altanen, når der er en meget larmende & trafikeret vej ved siden af. Mad og drikke på stedet super lækkert, flot restaurant, men musikken i restauranten var “upbeat”, “dance” og “natklub”-agtig, så vi følte lidt at natklubstemningen var svær at forene med at nyde den gode mad og vin. Der skal noget mere stille baggrundsmusik til efter vores smag.
Ellers meget tilfredse.

Tak, 724lassep
anpi2017, Receptionschef hos Comwell Hvide Hus Aalborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. juli 2019

Kære 724lassep

Mange tak fordi du tog dig tid til at skrive om din oplevelse her hos os på Comwell Hvide Hus Aalborg.
Dejligt at i har haft det godt hos os, jeg skal sørge for at dele jeres oplevelse med musikken med vores restaurantchef, det virker til at være en rigtig fornuftig ide.

Vi håber at kunne byde jer velkomne igen en anden gang - jeg håber i får en rigtig god sommer.

Anmeldt d. 6. juli 2019 fra mobile enheder

Skønt hotel med stor service. Deres morgenmad er noget for sig selv, flot og med stor variation. Værelserne er ny renoveret men og dejlige store. Ser mangler lidt finish, som nok bliver udbedret ved 1 års gennemgangen.

Tak, 554larsb
anpi2017, Receptionschef hos Comwell Hvide Hus Aalborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. juli 2019

Kære Lars

Mange tak for din flotte anmeldelse af vores hotel - og for de 4 stjerner.

Jeg håber at du igen en anden gang har lyst til at besøge os.

Rigtig dejlig sommer til dig.

Anmeldt d. 5. juli 2019

Vi havde to overnatninger på hotellet. Vi blev modtaget af flinke og professionelle mennesker i receptionen. Beliggenheden er fin - gåafstand til bymidten. Stort værelse, men lidt slidt. Der var bl.a. stort hul i badeværelsesdøren.
Morgenmaden er fin, men det kniber en del med opfyldningen.
Kommer dog gerne igen.

Dato for ophold: juni 2019
Tak, arneBramming

Kære Arne

Mange tak fordi du tog dig tid til at skrive om dit ophold her hos os på Comwell Hvide Hus Aalborg, det sætter vi stor pris på.

Vi renovere løbende og det er naturligvis ikke ok at der er et hul i badeværelses døren, det skulle gerne være i orden til næste gang du forhåbentligt vis vil komme og besøge os.

Dejligt at du blev mødt og taget godt imod af mine kollegaer.

Rigtig dejlig sommer til dig.