Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com125 $
Hotels.com125 $
CheapTickets125 $
Travelocity125 $
Orbitz.com125 $
eDreams126 $
Anmeldt d. 27. februar 2020

Fik ikke det værelse som var lovet efter bestilt og betalt ringede og spurte om det var et handicap værelse fik af vide ja, da jeg vi kom ikke handicap vær. Fra hotel til vær 40 meter i grus, fik af vide kunne bare køre frem og tilbage i min bil. Ind og ud med kørestol i lille bil. Kunne ikke komme ind af fordør i alm manuel kørestol og ikke plads på værelset til kørestol heller ikke ved seng 60 cm dør ind til wc kan ikke dreje i gang ikke engang uden fodpedaler. 70 cm bred gang . 14 grader varmt i værelset. Fugtige fjerdyner, fugtige væge mm. Fik af vide da spurte efter handicap værelser det har vi ikke af dem der var der sent eftermiddag da jeg kon og igen aften da vi kom tilbage fra sygehuset jeg skulle på sygehuset til undersøgelse . Hyggelig krostue god mad, sad i bil ude og sov fra midt nat da man ikke kunne få vejret af fugtig luft dårligt indeklima på værelse, ham der var med var syg efterfølgende næsten 14 dage han sov på vær til kl 7 , han var også ude flere gange om natten, men det var koldt ude og hotel krostue låst til kl 8. ingen morgen bad meget kold vand, fik en undskyldning af dame om morgen vi fik fejl værelse sagde hun , God morgenmad. Fuld pris afligevel for værelset, ved ikke om jeg tør at prøve igen. I feb 2020 lejede vi os ind i Aalborg.

Dato for ophold: december 2019
Tak, anitaaY3637KR
Anmeldt d. 23. september 2019

En weekendtur til det nordjyske på denne hyggelige kro, vi var dog nok lidt uheldige, for der var for få medarbejdere på job og for mange aktiviteter den weekend vi ankom, hvilket gjorde at vi kom ikke i første række ved indtjekning. Der var dog en god stor morgenbuffet, og udover enkelte spindelvæv så var der rent og pænt

Dato for ophold: september 2019
Tak, Simon W
Anmeldt d. 21. juli 2019

Tylstrup Kro, kongeligt privilegeret som en central rejsekro fra midt i 1600-tallet. Beliggende tæt ved motorvejen mellem Aalborg og Brønderslev, Hjørring, Hirtshals,
Betjeningen er både imødekommende og venlig og stemningen er helt i top. Det er ikke moderne, men det er autentisk, tradition og historie. Man mærker, at kromutter Karen og hendes medarbejdere elsker deres kro og deres job. Køkkenet er solidt med fokus på de klassike kroretter, det er solid kvalitet til rigtig fornuftige priser. Svært hyggelig pejsestue/lounge med opsatser garanteret hyggestemning.
En klar anbefaling herfra!

Dato for ophold: juli 2019
  • Rejsetype: Rejste alene
Tak, Anders W
Anmeldt d. 13. april 2019

Ok frokost, vi fik to stykker smørerbrød hver. Lidt små i forhold til pris. Havde været smart med en bakke brød så man selv kunne dosere sit pålæg og så havde optionen passede bedre. Men lækkert med hjemmelavet dansk frokost

Dato for ophold: april 2019
Tak, Henrik N
Anmeldt d. 16. marts 2019 fra mobile enheder

Vi bestiller altid mad fra Tylstrup kro og vi er fuldt ud tilfredse - det smager fantastisk og man kan smage at det er gode råvarer der bruges. Vi synes, at der er en rigtig god og hyggelig stemning på kroen og så er der er altid en rigtig dejlig modtagelse i receptionen. De gør et kanon stykke arbejde!

Dato for ophold: marts 2019
Tak, Christina J