110 US$
Priceline110 US$
Hotels.com110 US$
Travelocity110 US$
Anmeldt d. 21. juli 2019

Tylstrup Kro, kongeligt privilegeret som en central rejsekro fra midt i 1600-tallet. Beliggende tæt ved motorvejen mellem Aalborg og Brønderslev, Hjørring, Hirtshals,
Betjeningen er både imødekommende og venlig og stemningen er helt i top. Det er ikke moderne, men det er autentisk, tradition og historie. Man mærker, at kromutter Karen og hendes medarbejdere elsker deres kro og deres job. Køkkenet er solidt med fokus på de klassike kroretter, det er solid kvalitet til rigtig fornuftige priser. Svært hyggelig pejsestue/lounge med opsatser garanteret hyggestemning.
En klar anbefaling herfra!

Dato for ophold: juli 2019
  • Rejsetype: Rejste alene
Tak, Anders W
Anmeldt d. 13. april 2019

Ok frokost, vi fik to stykker smørerbrød hver. Lidt små i forhold til pris. Havde været smart med en bakke brød så man selv kunne dosere sit pålæg og så havde optionen passede bedre. Men lækkert med hjemmelavet dansk frokost

Dato for ophold: april 2019
Tak, Henrik N
Anmeldt d. 16. marts 2019 fra mobile enheder

Vi bestiller altid mad fra Tylstrup kro og vi er fuldt ud tilfredse - det smager fantastisk og man kan smage at det er gode råvarer der bruges. Vi synes, at der er en rigtig god og hyggelig stemning på kroen og så er der er altid en rigtig dejlig modtagelse i receptionen. De gør et kanon stykke arbejde!

Dato for ophold: marts 2019
Tak, Christina J
Anmeldt d. 16. marts 2019 fra mobile enheder

Alt på denne kro er gennemført til mindste detalje. Personale høflig og imødekommende. Maden super lækker - gourmetagtig. Noget lavet fra bunden. Værelserne i annexerne lidt lydt, men hyggeligt og velindrettet til et weekendsophold. Jeg manglede at kunne åbne vores vindue og måske en flaske vand ved sengen. Men bestemt en god oplevelse fra bordpynt til gevire på væggene, og ...Selv rygerne er velkomne i Krostuen.

Dato for ophold: marts 2019
Tak, Claudia T
Anmeldt d. 7. januar 2019 fra mobile enheder

Rent og pænt værelse. Der er noget nedslidt og renovering ville virkelig pynte, men der var varmt, rent og pænt. Hurtig indtjekning og venligt personale. Morgenmaden var ok, men lidt kedelig. Da vi kom til morgenmad kl. 8.30 var æggene kolde, men der var rigeligt at spise.

Dato for ophold: januar 2019
Tak, 483mariannet