“God julebuffet”

nr. 80 af 279 Restauranter i Aalborg
Køkkener: Dansk
Velegnet til: Store grupper, Familier med børn
Spisemuligheder: Reservationer
Beskrivelse: Duus laver mad fra bunden, så alle retter er tilberedt med friske råvarer og frisk lavet brød fra eget køkken. Vi har special øl og et spændene vinkort! Beskrivelse Duus Vinkjælder og Bar ligger i hjertet af Aalborg i Jens Bangs Stenhus. Duus er en del af historien i Aalborg og det bærer lokalerne præg af. Bygningen er fra 1624 og der er en god historie til hver en krog af Duus Vinkjælder og Bar, som vi altid gerne vil fortælle om. Vi værner om de gamle værdier og derfor laver vi også Dansk mad helt fra bunden. Dvs. brød, kager, sovs og alle de andre gode ting i køkkenet er hjemmelavede. På Duus får du frisk lavet mad, og vi får leveret friske råvarer hver dag. Vi har altid et stort sortiment af special øl og vores vinkort bugner af dejlige oplevelser, så selv hvis man skulle være mæt når man kommer, kan vi stadig sørge for dejlige smagsoplevelser og der er ogsågode snacks at byde på! Duus Vinkælder og Bar er både til de små og store lejligheder, så derfor kan man reservere bord til alt fra små til store selskaber - vi anbefaler dog man er ude i god tid, så vi kan give jer den bedste oplevelse muligt. Vi glæder os til at se jer!
Anmeldt 26. januar 2020

God julebuffet med stort udvalg til prisen. Buffeten blev løbende fyldt op så stort set aldrig tomme fade. Rimeligt udvalg af øl.

Dato for besøg: december 2019
Tak, MichaelBitsch

Anmeldt 14. januar 2020

Var der med 5 kollegaer - Vi havde nærmest stedet for os selv! super lækker mad, og rar betjening. Vildtgryden kan varmt anbefales. Kommer helt sikkert igen! Super hyggelige lokaler og dejligt uformelt.

Tak, Godballe
lenem555, Ejer hos Duus Vinkjælder, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. januar 2020

Tusind tak for jeres besøg og din flotte anmeldelse.
Vi ser frem til at I kommer igen
Mvh. Lene & Peter
Duus Vinkjælder

Anmeldt 15. december 2019 fra mobile enheder

Duus sætter den perfekte ramme til en god vennetur omkring årets julefrokost.
Samlet en rimelig all round buffet, hvor retterne gik op og ned i oplevelse.
Toppunktet var bestemt fiskefilet og grønlangkål, hvor and og rejser godt kunne haft mere bid og smag.
Service i topform hurtig og venlig.

Dato for besøg: december 2019
Tak, TommyS658
Anmeldt 25. september 2019 fra mobile enheder

Vi var en større gruppe til frokost. Alt var klar da vi ankom. Virkelig hyggelig restaurant i meget gamle omgivelser. Veltillavet frokost serveret ved bordet. Kan varmt anbefales.

Dato for besøg: september 2019
Tak, PerR_13
Anmeldt 21. september 2019 fra mobile enheder

Det er utrolig hyggeligt på Duus Vinkjælder, hvor det emmer af masser af historie og nostalgi. Når det er sagt, så var maden en halv kedelig oplevelse. Vi var 4 personer, der bestilte gode, danske, traditionsretter som stegt flæsk, helstegt rødspætter og grydestegt kylling. Der manglede sprødhed og sjæl i de retter. Tjeneren var dog meget imødekommende og tilbød at trække drikkevarerne ud af regningen.

Dato for besøg: september 2019
Tak, jacobc6640

Rejsende, der kiggede på Duus Vinkjælder, kiggede også på

Har du været i Duus Vinkjælder? Fortæl om dine oplevelser!