151 US$
Book nu, betal under opholdet
152 US$
Agoda.com
138 US$
ScandicHotels.com151 US$
Hotels.com152 US$
Priceline151 US$
Anmeldt d. 25. januar 2022

Dato for ophold: januar 2022
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en rejsende og ikke af Tripadvisor LLC eller dennes partnere. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Finn Rosenqvist, Direktør hos Scandic Aalborg City, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. januar 2022

Svaret er repræsentanten for ledelsens subjektive holdning og ikke holdningen hos TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Anmeldt d. 23. november 2021

Dejligt værelse og god buffet til morgenmaden. Der var dog et minus, der står at man kan købe mad i weekenden til aften, hvilket dog ikke var en mulighed. Så måtte ud og køre for at finde et sted, hvor der var ledige borde, hvilket var umuligt lørdag aften. Så endte med burger, som ikke lige var det vi havde tænkt os.

Dato for ophold: november 2021
Tak, connis768
Finn Rosenqvist, Direktør hos Scandic Aalborg City, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. november 2021

Kære gæst.
Tak for besøget og dine roser samt valid feedback. I den kommende tid vil vi på forsøgsbasis åbne vores URBAN Food & Drink fre/lør. for at se om der er interesse herfor. En egentlig a la carte restaurant har vi ikke, i så fald må vi anbefale Scandic Aalborg Øst.
mvh

Finn

Anmeldt d. 20. november 2021

Dato for ophold: november 2021
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Finn Rosenqvist, Direktør hos Scandic Aalborg City, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. november 2021

Anmeldt d. 2. november 2021

Dato for ophold: oktober 2021
  • Rejsetype: Rejste alene
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Finn Rosenqvist, Direktør hos Scandic Aalborg City, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. november 2021

Anmeldt d. 3. oktober 2021 fra mobile enheder

Efter en lang sæson havde jeg tænkt at forkæle mig selv med et ophold i Ålborg. Havde hørt meget godt om jeres hotel. I levede fuldt op til mine forventninger. Dejlig modtagelse og friske receptionister med glimt i øjet.
At få et værelse med badekar var jo helt perfekt og en dejlig overraskelse. Med drink fra baren, kunne jeg virkelig nyde dagen. Det er ikk sidste gang jeg kommer forbi

Værelsestip: Book jer ind, det ligger perfekt og centralt uden støj fra gader og lignende. Servicemindet personale
Dato for ophold: oktober 2021
Rejsetype: Rejste alene
Tak, Loevig79
Finn Rosenqvist, Direktør hos Scandic Aalborg City, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. oktober 2021

Kære Gæst.
Det lydfer rigtig som om du har nydt dit ophold hos os, og det glæder os meget.
Vi har klar med drink og badekar næste gang også.
Hilsen
Finn