170 $
170 $
Book nu, betal under opholdet
Priceline
167 $
Hotels.com170 $
ScandicHotels.com170 $
eDreams170 $
Anmeldt d. 7. august 2021

Var der 2 nætter på ferie. Alt fungerede super, rene pæne værelser, super service i receptionen og lækker portionsanretninger til morgenmaden. Restauranten var lukket, men i stedet kunne receptionen sørge for rigtig gode pizzaer.

Dato for ophold: august 2021
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Tak, birgitteklindtp
Finn Rosenqvist, Direktør hos Scandic Aalborg City, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. august 2021

Kære Birgitte.

Dejligt at have jer som gæster et par dage. Tak for de flotte ord om vores produkt og service, det glæder os, at vore anstrengelser bærer frugt.

Vi håber at kunne byde jer velkommen snart igen.

Mange hilsner

Anmeldt d. 31. juli 2021

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Finn Rosenqvist, Direktør hos Scandic Aalborg City, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. august 2021

Svaret er repræsentanten for ledelsens subjektive holdning og ikke holdningen hos TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Anmeldt d. 29. juli 2021 fra mobile enheder

Havde et fantastisk ophold i forbindelse med et bryllup. Havde et superior værelse og alt var rent og pænt. Super service i receptionen, og gjorde gerne lidt ekstra for at gæsterne følte sig velkommen. Morgenmaden var super lækker og meget indbydende at se på. Vil absolut vende tilbage en anden gang.

Tak, Merkur65
Finn Rosenqvist, Direktør hos Scandic Aalborg City, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. juli 2021

Kære gæst.

En herlig anmeldelse, som vi er meget glade for at du har brugt tid på at skrive. Tak for det. Vi håber at brylluppet også gik godt. Tusind tak for besøget.

Hilsen

Anmeldt d. 24. juli 2021

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Finn Rosenqvist, Direktør hos Scandic Aalborg City, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. juli 2021

Anmeldt d. 6. juli 2021

super godt hotel søde personale pæne rene værelser
morgenbuffet vil jeg anbefale i spiser når den åpner vi spiste kl 09 der var den kedelig mangelfuld og røræg og blødkogte æg var kolde kolde men ellers var det okey

Tak, kimhn153

Kære gæst.

Mange tak for besøget og dine kommentarer, det tager vi med os.
Fortsat god sommer