183 $
Book nu, betal under opholdet
183 $
Priceline
179 $
Hotels.com183 $
eDreams
Trip.com189 $
Anmeldt d. 31. juli 2021

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Finn Rosenqvist, Direktør hos Scandic Aalborg City, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. august 2021

Svaret er repræsentanten for ledelsens subjektive holdning og ikke holdningen hos TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Anmeldt d. 29. juli 2021 fra mobile enheder

Havde et fantastisk ophold i forbindelse med et bryllup. Havde et superior værelse og alt var rent og pænt. Super service i receptionen, og gjorde gerne lidt ekstra for at gæsterne følte sig velkommen. Morgenmaden var super lækker og meget indbydende at se på. Vil absolut vende tilbage en anden gang.

Tak, Merkur65
Finn Rosenqvist, Direktør hos Scandic Aalborg City, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. juli 2021

Kære gæst.

En herlig anmeldelse, som vi er meget glade for at du har brugt tid på at skrive. Tak for det. Vi håber at brylluppet også gik godt. Tusind tak for besøget.

Hilsen

Anmeldt d. 24. juli 2021

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Finn Rosenqvist, Direktør hos Scandic Aalborg City, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. juli 2021

Anmeldt d. 6. juli 2021

super godt hotel søde personale pæne rene værelser
morgenbuffet vil jeg anbefale i spiser når den åpner vi spiste kl 09 der var den kedelig mangelfuld og røræg og blødkogte æg var kolde kolde men ellers var det okey

Tak, kimhn153

Kære gæst.

Mange tak for besøget og dine kommentarer, det tager vi med os.
Fortsat god sommer

Anmeldt d. 29. juni 2021

Altid god service og rigtig god beliggenhed.
Jeg kan klart anbefale dette hotel.
Morgenmaden er til enhver smag og gode råvare.
Jeg benytter mig kun af Scandic City, når jeg er i Ålborg.
Kommer snart retur.

Dato for ophold: juni 2021
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, jeb0g
Finn Rosenqvist, Direktør hos Scandic Aalborg City, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. juli 2021

En kæmpe tak for dine fine ord, og rigtig meget på gensyn.
Vi er så glade for at huse dig og alle de andre "faste" gæster på vores hotel.
Hele teamet står klar - hver eneste dag.
Rigtig god sommer