185 $
Book nu, betal under opholdet
Travelocity
Anmeldt d. 6. april 2021

Dato for ophold: marts 2021
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Finn Rosenqvist, Direktør hos Scandic Aalborg City, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. april 2021

Svaret er repræsentanten for ledelsens subjektive holdning og ikke holdningen hos TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Anmeldt d. 5. februar 2021 fra mobile enheder

Stille og roligt i denne Coronatid...
Behageligt og imødekommende personale.
Alt ser pænt og rent ud.
Ingen problemer med at låne service m.m., nu hvor vi ikke har mulighed for at benytte hotellets faciliteter.
Vi glæder os til morgenmadsbuffet i morgen, selvom vi skal spise på værelset.
Ikke usandsynligt, at vi vender tilbage .
Susanne.

Dato for ophold: februar 2021
Tak, Sape1960
Finn Rosenqvist, Direktør hos Scandic Aalborg City, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. februar 2021

Kære Susanne.
Tak for besøget og dine dejlige ord om os og vores hotel. I en svær tid luner det ekstra meget.
Tusind tak

Anmeldt d. 21. januar 2021

Dato for ophold: januar 2021
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Finn Rosenqvist, Direktør hos Scandic Aalborg City, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. januar 2021

Anmeldt d. 14. december 2020

Perfekt modtagelse, skønt værelse og dejlig morgenmad samt sødt, smilende og imødekommende personale. Dejligt ophold. Perfekt beliggenhed i forhold til koncert og til byen. og vi kommer helt sikkert tilbage.

Dato for ophold: november 2020
Tak, susanne g
Finn Rosenqvist, Direktør hos Scandic Aalborg City, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. december 2020

Kære Susanne G.

I disse tider bliver vimeget glade for besøg på vores hotel, og endnu mere glade for at modtage så flot en tilbagemelding.
Tusind fra fra os alle på hotellet og en rigtig glædelig jul til dig.
Mvh

Anmeldt d. 1. december 2020

Du blev særdeles godt modtaget, og hele vejen igennem var servicen fokuseret på corona tiden på en god måde.
Og morgenmaden var tilrettelagt som portionsanretninger, hvor man selv valgte det man ønskede - og der var også plastikhandsker til rådighed ved valg af maden.

Dato for ophold: november 2020
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Tak, ThueK2
Finn Rosenqvist, Direktør hos Scandic Aalborg City, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. december 2020

Kære Thue.

Tusind tak fordi du gav dig tid til at skrive et par linjer her på Tripadvisor. Det er vi meget glade for, ligesom vi er glade for dit besøg.
Med ønsket om en glædelig jul