Anmeldt d. 14. juni 2020 fra mobile enheder

Vi har lige besøgt hotel Scandic City, hvor vi havde 2 dejlige overnatninger i vores ferie. Hotellet ligger 10 minutters gang fra shopping og gågaderne. Personalet var særdeles imødekommende og serviceminded. Vi fik et dejligt værelse som var pænt og super rent. Morgenbuffeten var tilpasset disse Corona tider og alt var puttet i små glas. Maden var særdeles velsmagende med små omeletter, scrambled æg med bacon tern, lun leverpostej, forskellige slag pålæg og ost. Desuden var der de traditionelle morgenmadsprodukter, juice, spandauer, lækkert brød og andre lækkerier at vælge imellem. Stor ros til hotellet for at overholde alle Corona forskrifter. En rigtig dejlig oplevelse og et hotel vi kan give vores bedste anbefalinger med på vejen. Vi kommer helt sikkert tilbage ved en anden lejlighed.

Tak, Pia-Jepsen
704FinnR, Direktør hos Scandic Aalborg City, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. juni 2020

Kære Pia.

En kæmpe tak for besøget og dine flotte roser om os, vores hotel og de CORONA tiltag, vi har valgt. Skønt at vide at I nød opholdet, og giver os så flotte ord med på vejen.

Vi håber at se jer snart igen.

Med venlig hilsen

Anmeldt d. 10. juni 2020

Super service 10 min. gang til centrum. Rent og pænt. God morgenmad i enkelt potioner pga. corona.
Helt sikkert værdi for pengene. Aalborg er en fantastisk by at besøge med en dejlig havnefront . :-) .

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Tak, joto2020
704FinnR, Direktør hos Scandic Aalborg City, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. juni 2020

Kære gæst

Vi slider og slæber i de svære Corona tider, og så bliver vi da så glade for at læse dine ord. Tak for dem, vi deler dem straks med hele det "lille" team.

Mange hilsner og god sommer

Finn Rosenqvist, hotelkdirektør

Anmeldt d. 10. juni 2020 fra mobile enheder

Bekvem p-kælder
Meget imødekommende velkomst.
Hurtig indtjekning ved sød og kompetent medarbejder.
Godt værelse
Fantastisk betjening i baren om aftenen
God morgenbuffet - selv i Covid-19 tiden...
Venlig udtjekning

Ja - tak!
Kommer snart igen

Tak, henninglundl

Kære Henning,

Vi siger dig mange tak for besøget og dine flotte ord om os. Vi håber rigtig meget at se dig snart igen.

mange hilsner

Anmeldt d. 9. juni 2020

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
704FinnR, Direktør hos Scandic Aalborg City, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. juni 2020

Svaret er repræsentanten for ledelsens subjektive holdning og ikke holdningen hos TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Anmeldt d. 8. juni 2020

Venlig, oplysende og opmærksomt personale, der gjorde det til en god oplevelse i disse "opstartstider". Hotellet ligger dejligt centralt og der er gode parkeringsmuligheder, både ved og under hotellet.

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Tak, Sushald
704FinnR, Direktør hos Scandic Aalborg City, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. juni 2020

Kære gæst.

Mange tak fordi du besøgte os, og havde lyst til at dele din hoteloplevelse med andre. Vi gør alt vi kan for at tilbyde et godt ophold, trods de udfordringer som Covid-19 måtte byde.

Vi håber at se dig som gæst hos os snart igen

Med venlig hilsen