164 $
175 $
  • Morgenmad inkluderet
Besparelsesbesked! 21 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 21 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 221 $ pr. overnatning.

Milling Hotel Gestus, Aalborg(Aalborg)(Meget for pengene!)
112 $
  • Gratis internet
TripAdvisor
  • Pool
Anmeldt for 16. oktober 2017

Vi havde et udemærket værelse, indretningen var god, da jeg sad i kørestol. Ved bestilling havde vi bestilt handicapværelse, men det var ikke registreret - fik det ordnet ved check in. Vort værelse nr 129 må være i nærheden af en ventilator eller lignende som startede ca 4 i timen hele natten!!!!!!!!!
Der var ikke meget personale ved morgenmaden som betød vi måtte vente 15 minutter på rene knive

• Overnattede: oktober 2017, rejste med venner
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Tak, lm500523
Finn R, Direktør hos Scandic Aalborg City, svarede på denne anmeldelseSvarede 17. oktober 2017

Kære gæst.

Tusind tak for din anmeldelse af vores hotel og dine bemærkninger, som vi beklager meget og straks vil efterprøve. Dejligt at høre at I fandt indretningen god til en kørestolsbruger.

Med venlig hilsen

Anmeldt for 5. oktober 2017 fra mobile enheder

Scandic Hotel på Europaplads 1 er er godt hotel, hvor der er korte afstande til alt i centrum af Aalborg. Og så er der direkte adgang til Kongrescenter og kulturcenter.
Morgenmadsrestauranten tilbyder et meget bredt sortiment. Altig venligt og imødekommende personale.

Overnattede: oktober 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, vestergaard_henrik
Finn R, Direktør hos Scandic Aalborg City, svarede på denne anmeldelseSvarede 6. oktober 2017

Kære Henrik Vestergaard.

En stor tag for besøget for leden og de flotte kommentarer. Vi håber du sov godt i vores helt nye JENSENc senge, og glæder os til at se dig som gæst en anden gang.

Anmeldt for 3. oktober 2017 fra mobile enheder

Scandic Aalborg City ligger centralt i Aalborg kun ca. 10 min gang fra gågaden og lige ved siden af Aalborg Kongrescenter.

Hotellet fremstår velholdt og værelserne er fine og rene. WIFI virker fint.

Vi havde en uheldig oplevelse med morgenmads buffeten da den først var klar 7.45 lørdag morgen og ikke 7.30 som lovet. Da vi skulle tidligt afsted var det lidt uheldigt.

Vi har overnattet her før og kommer helt sikkert tilbage næste gang vi skal til Nordjylland.

Overnattede: oktober 2017, rejste med familie
Tak, jsprwnd
Finn R, Direktør hos Scandic Aalborg City, svarede på denne anmeldelseSvarede 4. oktober 2017

Kære Gæst.

Tak for besøget og jeres fine anmeldelse og rosende ord om os. Jeres note om morgenmad har vi taget hånd om. Vi håber snart at se jer som gæst igen.

Anmeldt for 29. august 2017

Et hotel under stadig opgradering og udvikling.
Smilende, venlig og effektiv modtagelse i receptionen og hurtig ind-checkning.
Dejligt og stille værelse på 6. sal ud mod parkeringspladsen. Rent og pænt og fornylig opgraderet med bl.a. boks og ny seng. God daglig rengøring og klargøring. Særdeles god morgenmadsbuffet på 2. sal(best i town) og en smilende, effektiv og meget kompetent service. Pænt og friskt udvalg af sandwiches mv i lobbybar. Centralt beliggende og alligevel stille. Tæt på grønne områder, nemt til station og byliv. Kommer igen.

Værelsestip: Bor altid på 6. sal på øst siden (ud mod parkeringsplads)
  • Overnattede: august 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, JBA B
Finn R, Direktør hos Scandic Aalborg City, svarede på denne anmeldelseSvarede 31. august 2017

Kære JBA B.

Hvilke dejlige linjer fra dit review af os. Tusind tak, herligt at vores helt nye JENSENc senge blev bemærket.

På glædeligt gensyn.

Finn Rosenqvist, Hoteldirektør

Anmeldt for 21. august 2017

Fint stille værelse, god og venlig betjening i reception,fint udvalg i minibar i foyer, super central beliggenhed ifht. at gå ud og spise, Dejligt roligt i restaurant til morgenmad. Motionsrum er ikke stort, men funktionelt. Nemt med parkering lige udenfor

• Overnattede: august 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Helle5300
Finn R, Direktør hos Scandic Aalborg City, svarede på denne anmeldelseSvarede 22. august 2017

Kære Helle5300.
Stor tak for besøget og dine herlige kommentarer.
Vi håber at se dig som gæst hos os igen.

Finn Rosenqvist, Hoteldirektør