“Virkeligt godt hotel”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 11 websites mere!
Scandic Aalborg City
Vurderet som nr. 2 ud af 16 hoteller i Aalborg
Anmeldt 17. oktober 2017

Kun en enkelt overnatning, men rigtigt positivt med kompetent og venligt personale, og gode faciliteter. To kaffemaskiner i stedet for en ved morgenbuffeten ville have hjulpet på køen. En rigtigt god oplevelse. Kan varmt anbefales.

• Overnattede: Oktober 2017, rejste med familie
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Tak, petervnielsen
Finn R, Direktør hos Scandic Aalborg City, svarede på denne anmeldelseSvarede 19. oktober 2017

Kære Peter V. Nielsen,

En hjertelig tak for dine fine ord om os, det glæder os meget, og vi håber du sov godt i vores helt nye JENSENc senge.
Vi undersøger lige din bemærkning omkring kaffemaskeiner, idet der er- og har altid været 2 maskiner, netop af samme grund. Muligvis har den ene kortvarigt haft et stop.

Det skulle glæde os at byde sig velkommen igen.
Med de bedste hilsner fra os.

Anmeldt 16. oktober 2017

Vi havde et udemærket værelse, indretningen var god, da jeg sad i kørestol. Ved bestilling havde vi bestilt handicapværelse, men det var ikke registreret - fik det ordnet ved check in. Vort værelse nr 129 må være i nærheden af en ventilator eller lignende som startede ca 4 i timen hele natten!!!!!!!!!
Der var ikke meget personale ved morgenmaden som betød vi måtte vente 15 minutter på rene knive

• Overnattede: Oktober 2017, rejste med venner
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Tak, lm500523
Finn R, Direktør hos Scandic Aalborg City, svarede på denne anmeldelseSvarede 17. oktober 2017

Kære gæst.

Tusind tak for din anmeldelse af vores hotel og dine bemærkninger, som vi beklager meget og straks vil efterprøve. Dejligt at høre at I fandt indretningen god til en kørestolsbruger.

Med venlig hilsen

Anmeldt 5. oktober 2017 fra mobile enheder

Scandic Hotel på Europaplads 1 er er godt hotel, hvor der er korte afstande til alt i centrum af Aalborg. Og så er der direkte adgang til Kongrescenter og kulturcenter.
Morgenmadsrestauranten tilbyder et meget bredt sortiment. Altig venligt og imødekommende personale.

Overnattede: Oktober 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, vestergaard_henrik
Finn R, Direktør hos Scandic Aalborg City, svarede på denne anmeldelseSvarede 6. oktober 2017

Kære Henrik Vestergaard.

En stor tag for besøget for leden og de flotte kommentarer. Vi håber du sov godt i vores helt nye JENSENc senge, og glæder os til at se dig som gæst en anden gang.

Med de bedste hilsner

Anmeldt 3. oktober 2017 fra mobile enheder

Scandic Aalborg City ligger centralt i Aalborg kun ca. 10 min gang fra gågaden og lige ved siden af Aalborg Kongrescenter.

Hotellet fremstår velholdt og værelserne er fine og rene. WIFI virker fint.

Vi havde en uheldig oplevelse med morgenmads buffeten da den først var klar 7.45 lørdag morgen og ikke 7.30 som lovet. Da vi skulle tidligt afsted var det lidt uheldigt.

Vi har overnattet her før og kommer helt sikkert tilbage næste gang vi skal til Nordjylland.

Overnattede: Oktober 2017, rejste med familie
Tak, jsprwnd
Finn R, Direktør hos Scandic Aalborg City, svarede på denne anmeldelseSvarede 4. oktober 2017

Kære Gæst.

Tak for besøget og jeres fine anmeldelse og rosende ord om os. Jeres note om morgenmad har vi taget hånd om. Vi håber snart at se jer som gæst igen.

Med de bedste hilsner

Anmeldt 29. august 2017

Et hotel under stadig opgradering og udvikling.
Smilende, venlig og effektiv modtagelse i receptionen og hurtig ind-checkning.
Dejligt og stille værelse på 6. sal ud mod parkeringspladsen. Rent og pænt og fornylig opgraderet med bl.a. boks og ny seng. God daglig rengøring og klargøring. Særdeles god morgenmadsbuffet på 2. sal(best i town) og en smilende, effektiv og meget kompetent service. Pænt og friskt udvalg af sandwiches mv i lobbybar. Centralt beliggende og alligevel stille. Tæt på grønne områder, nemt til station og byliv. Kommer igen.

Værelsestip: Bor altid på 6. sal på øst siden (ud mod parkeringsplads)
Vis flere værelsestip
  • Overnattede: August 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, JBA B
Finn R, Direktør hos Scandic Aalborg City, svarede på denne anmeldelseSvarede 31. august 2017

Kære JBA B.

Hvilke dejlige linjer fra dit review af os. Tusind tak, herligt at vores helt nye JENSENc senge blev bemærket.

På glædeligt gensyn.

Finn Rosenqvist, Hoteldirektør

Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Aalborg
1 km væk
Phønix Hotel - Aalborg
Nr. 10 af 16 i Aalborg
278 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Scandic Aalborg City? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Scandic Aalborg City

Adresse: Europa Plads 1, Aalborg 9000, Danmark (Tidligere Quality Hotel Aalborg)
Beliggenhed: Danmark > Jylland > Nordjylland > Aalborg
Faciliteter:
Bar/lounge Drikkevaresortiment Fitnesscenter Gratis morgenmad Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted) Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Restaurant Bustransport Suiter Kørestolsadgang
Hotelstil:
Vurderet som nr. 2 ud af 16 hoteller i Aalborg
Prisområde: 819 kr.-1.317 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:4 stjerner — Scandic Aalborg City 4*
Antal værelser: 165
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Expedia, Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Scandic Aalborg City. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Quality Inn Aalborg

Er dette din TripAdvisor-registrering?