Kunsten Museum of Modern Art Aalborg

Anmeldt d. 29. juli 2020
andreasa948
Herning, Danmark
fra mobile enheder
Flot og spændende museum - stor til intro

Anmeldt d. 14. juli 2020
AnneDK2019
Odense, Danmark
fra mobile enheder

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring Aalborg
Anmeldt d. 29. juli 2020 fra mobile enheder

Super god oplevelse at besøge museet. Vi havde en pige med på 4 som også var godt underholdt af aktiviter indendørs og springvandet udenfor.
Udstillingen var spændene og med fin rød tråd med interessante værker og temaer.
Vi fik os også en rigtig god brunch i Café Aalto i kælderen, hvor man skal huske at booke inden besøget.

Jeg sender mine varmeste anbefalinger.

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, andreasa948
kunstendk, PR-chef hos Kunsten Museum of Modern Art Aalborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. september 2020

Tusind tak for anmeldelse! Vi er så glade for at høre, at I havde en godt besøg med den 4-årige. Vi håber I får lyst til at komme igen snart :) Mvh. Mathies/Kunsten.

Anmeldt d. 14. juli 2020 fra mobile enheder

Vi var en familie på 5 voksne som besøgte museet.. Rigtig fint og stort kunst museum. Særligt intro på 15 minutter hvor en ansat studerende fortalte om et af deres værker og kunstnere bag, var meget interessant... jeg ville gerne have haft mere af det, da det gav indsigt og skabte et godt perspektiv!

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, AnneDK2019

Hej Anne. Tak for dine dejlige ord. Vi har haft rigtig god respons på vores små lyn-introduktioner på de her 15 minutter, og jeg er glad for at høre, at I også havde en god oplevelse. Mvh. Mathies/Kunsten.

Anmeldt d. 30. juni 2020

Spændende bygning med nogen fine udstillinger. Var inde og se Dea Trier Mørchs udstilling, som klart kan anbefales

Dato for oplevelse: februar 2020
Tak, louisenej

Tak for din anmeldelse, Louise. Dejligt, at du kom forbi og så Dea Trier Mørch, da vi havde den udstilling på besøg. En populær en af slagsen. Lige nu har vi en udstilling af Louise Nevelson, en anden stærk kvinde, og til foråret endnu én af slagsen, den nigeriansk-amerikanske billedkunstner Toyin Ojih Odutola. Hun gør sig også papirværker og det kunne måske også være noget for dig. Uanset hvad, så skal du have tak for dit besøg og tak fordi du tog dig tid til at anmelde os her på Tripadvisor. På forhåbentlig snarligt gensyn. Mvh. Mathies/Kunsten.

Anmeldt d. 25. november 2019 fra mobile enheder

Var til fødselsdag i restauranten. Rigtig god brunch. På museet bliver man udfordret med vanvittige Kvium billeder og andre fantastiske kunstnere. God hjernegymnastik og flotte fremvisningsrum.

Dato for oplevelse: november 2019
Tak, 488kait

Tak for de søde ord. Dejligt at høre, at I havde en god fødselsdag i Café Aalto. Uhm, brunchen er også bare i særklasse. Den er jeg glad for, at I fik mulighed for at prøve. Mvh. Mathies/Kunsten.

Anmeldt d. 6. november 2019

Dejligt lyst museum, kunst i smukke farver, - man bliver i godt humør her. Huset er en arkitektonisk perle. Fine skiftende udstillinger. Cafeen er yderligere et plus. En frisk salat eller en sildeanretning, når du er mæt af oplevelser - super! Har været her mange gange.

Dato for oplevelse: december 2018
Tak, 722andersk