Åben i dag: 10.00 - 19.00
Fantastisk og hjælpsom personale!

Personalet i Aalborg Zoo fortjener virkelig en guldmedalje! Og det samme gør de besøgende, som... læs mere

Anmeldt d. 20. maj 2024
Iben F
Bedste Zoo i Danmark

På forhånd synes jeg prisen var lige høj nok, men efter ca. 3 timer derinde måtte jeg konstatere at... læs mere

Anmeldt d. 25. september 2023
thomaslloydedwards
København, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 23. juli 2023

Fantastisk zoo hvor man ved at dyrene har det godt, og der gøres alt fo at passe på deres helbred.
Udseendemæssigt er det helt utroligt!

Dato for oplevelse: juli 2023
Tak, Eriksen12333
AalborgZoo, Gæsteansvarlig hos Aalborg Zoologiske Have, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. august 2023

Mange tak for den pæne anmeldelse. Fantastisk at du opelver at vi gør hvad vi kan for at give dyrene et godt liv her hos os. Søren

Anmeldt d. 20. november 2022

Vi var et par, som besøgte Ålborg Zoo lørdag den 19/11, for at se dyr, og vigtigst at se deres juleudsmykning.
Vi ankom ved 13 tiden, for at bruge et par timer påsat se dyrene, derefter sad vi og fik lidt at spise og noget varmt at drikke mens mørket langsomt faldt på, hvorefter parken viste sig fra sin meget flotte side, da alle lysene kom til deres rettighed, hold da op hvor er det smukt, fantastiske farver, og så er der et fantastisk spil mellem lys og store kugler og naturen. Jeg har set Tivoli i København, men mener at Ålborg zoo er flotter.
Da vi gik rundt kom en mand ud fra skoletjenesten med et skilt hvor der stod “åben kom ind”, det var en kæmpe oplevelse, vi måtte røre ved næsten alt, og han fortalte en masse, og grinede da min kone fortalte at zoo`s elefanter ikke er pæne, hun er fra Thailand, og kan bedst lide de asiatiske elefanter, glatte og tykke. Den mand der var i skoletjenesten var fantastisk, informativ og underholdende, jeg gik hele tiden med tanken at han da måtte være i familie med Poul Thomsen, for det var det samme sind.
Jeg kan kun anbefale alle at besøge Aalborg zoo, og især i perioden hvor der er pyntet op til jul. Jeg overvejer faktisk at komme igen for at se det hele en gang mere.
Kan kun give min bedste anbefaling.

Dato for oplevelse: november 2022
Tak, martin1104
AalborgZoo, Gæsteansvarlig hos Aalborg Zoologiske Have, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. november 2022

Hej Martin
Tusind tak for den pæne anmeldelse. Dejligt I havde en god dag heroppe. Søren

Anmeldt d. 15. oktober 2022 fra mobile enheder

Vi har været her mange gange og elsker og kommer her. Dyrepasserne er så gide til og fortælle.
Her til halloween har de pyntet haven.
Man kan selv grille medbragt mad. Til skoleferie kan man være heldig der er bål hvor man købe og lave pandekager, popkorn eller skumfiduser.

Dato for oplevelse: oktober 2022
Tak, Signe Bjerre S
AalborgZoo, Gæsteansvarlig hos Aalborg Zoologiske Have, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. oktober 2022

Hej Signe
Tusind tak for den pæne anmeldelse. Dejligt I havde en god dag heroppe. Søren

Anmeldt d. 26. september 2022 fra mobile enheder

Det plejer at være en dejlig familieoplevelse at komme i Aalborg zoo. Denne gang blev vi dog mødt af utrolig dårlig kundeservice i restauranten.
Personalet kom desværre til at lave det forkerte mad, og ved henvendelse, var de direkte uhøflige og uforstående overfor situationen til trods for fremvisning af bon.
Da de med rullende øjne og dårlig attitude, lavede maden om, virkede den nye brik ikke, som viser at maden er færdig. Vi ventede derfor længe på maden, og ved henvendelse fik vi blot at vide, at dette havde de lavet for længe siden, og vi fik derfor kold mad.
En rigtig træls oplevelse med sultne børn, og ikke særlig kundeminded personale.
En dyr fornøjelse for rigtig lav standard af mad.

Dato for oplevelse: september 2022
Tak, StinneBK

Hej Stinne.
Det lyder som om I har haft en rigtigt træls oplevelse og ud fra det du skriver kan jeg fint forstå det og det er vi selvfølgelig kede af. Jeg vil vise din anmeldelse til den ansvarlige for vores spisesteder og så vil vi gøre alt hvad vi kan for at det ikke sker igen. Søren

Anmeldt d. 13. september 2022

Vi besøgte Aalborg Zoo i sommerferien, som en hel del andre mennesker også gjorde. Der var derfor godt med mennesker og pres på stierne med barnevogne, trækvogne og klapvogne (os selv inklusiv). Sådan er kårene for en mindre byzoo, det ved vi. Til gengæld var vi en smule kede af forholdene for dyrene. Løver og tigere lever på meget meget lidt plads. Især tigerindhegningen var trist. Elefanter og andre dyr har heller ikke meget plads at leve på, hvilket er synd for så store dyr. Jeg ved at I gør jeres bedste for dyrene med de rammer I har - men rammerne er desværre bare for ringe i 2022.

Hele dinosaurområdet er temmelig unødvendigt og relativt kedeligt. Vi kom for at se dyrene, ikke plastik dinoer og betonknogler. Hele den plads kunne langt bedre bruges på bedre forhold for jeres levende dyr.

Dato for oplevelse: juli 2022
Tak, Nikolai B
AalborgZoo, Gæsteansvarlig hos Aalborg Zoologiske Have, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. september 2022

Hej Nikolai
Mange tak fordi du tog dig tid til at anmelde os. Jeg vil give dig ret i at forholdene for vores elefanter ikke er optimale og de er af samme grund ikke skrevet ind i vores masterplan. Som lille byzoo er det svært at give elefanter optimale forhold. Løver og tigre er en lidt anden sag synes jeg. Det er jo dyr der hviler sig i op mod 20 timer i døgnet og er derfor et dyr der er ret nemt at give et godt liv i fangenskab. Vores rovdyranlæg er fra 2021 og noget af det nyere vi har heroppe og fungerer faktisk rigtigt fint synes jeg.
Vi var den første zoo i Danmark der i 2013 tog dinosaurudstilling ind og med kæmpe succes. 2013 er stadig vore rekordår. I dag har både Givskud Zoo og Knuthenborg Safaripar permanente dinosaurudstillnger, men mange andre har taget ind på lejebasis. Vi hører af og til gæster der har samme holdning til dinosaurerne, men må er kende at for hoedparten af vores gæster er de et hit. Sådan ser vi nok lidt forskelligt på det og det er der jo ikke noget galt i. Søren