135 US$
Gratis afbestilling indtil d. 16.10.22
145 US$
Gratis afbestilling indtil d. 16.10.22
Book nu, betal under opholdet
Agoda.com
126 US$
Priceline145 US$
Hotels.com145 US$
Travelocity145 US$
Anmeldt d. 26. juli 2022

Rigtigt fint hotel med god beligenhed i Aalborg tæt på det meste. Ligger tæt ved midtbyen og station. Meget venligt personale som yder max for dig som gæst.
Kan kun anbefale dette sted. det bliver ikke sidste gang vi kommer forbi.

Tak, V3048EVjohna
Anmeldt d. 21. juli 2022 fra mobile enheder

Bestilt ophold på booking.com fra onsdag til fredag.
Værelset er ikke rengjort der er ikke støvsuget og sengelamper/borde er meget støvede,
skrivebord har to store rander af noget olieagtigt.
Radiator er fyldt med gl. støv og spindelvæv og der ligger fluer i vindueskarmen.
Sengetøjet er rent og badeværelset ok (der trænger dog til en skrub af fuger). Bruseren virker upåklageligt og der er god tryk på vandet. Der mangler en form for hylde til at sætte sæbe på.
Vi klagede første dag over rengøringen… 2. dag kom rengøringen og lavede ikke andet end at rede senge og skifte håndklæder!
Gik til receptionisten igen og denne ringede op til rengøringen.
Rengøringen kom igen- skiftede sengetøj og vaskede gulv i badeværelset?!
MEN STADIG INGEN STØVSUGNING AF TÆPPER ELLER AFTØRRING AF BORDE/LAMPER/RADIATOR OG VINDUESKARME!
Jeg giver op!

Opholdsrummet på første sal er lige så beskidt som værelset..:
lysekronen er fyldt med spindelvæv, og lampen ved sofaen så beskidt at man kan trække en streg med en finger.
Resten af opholdsrummets karme/dørlister er malet kun 1 gang og fremstår ufærdigt.
Terrassen er fyldt med ukrudt mellem fliserne.
Ærgeligt at man får fornemmelsen af forfald.
Morgenmaden er god blot er det RIGTIG mange om buddet så man står i lag ved den ene kaffemaskine/juicemaskine der er.
Jeg mangler en form for kompensation.. for samme pris kunne vi ha fået et bedre værelse på radisson Blu og der var i det mindste rent……

Tak, lottethereseb
Anmeldt d. 18. juli 2022 fra mobile enheder

Vi overnattede en lørdag nat og da hotellet ligger midt i centrum var jeg nervøs for støj, men vi fik et helt stille værelse. God seng og dyner, OK badeværelse. Utrolig god service og fik værelset allerede kl. 12:30. Dejlig morgenbuffet. Alt OK.

Tak, 488kait
Anmeldt d. 13. juli 2022 fra mobile enheder

God morgenmad og godt værelse. God service i receptionen og god rengøring af værelset.
Eneste problem var at der ikke var parkering i gården, da vi havde været ude og køre en aften tur, da vi kom tilbage og derfor måtte finde en anden løsning.

Tak, W6653QHhenrikk
Anmeldt d. 27. juni 2022

Et dejlig smilende personale stod klar til at modtage os, fik serveret fantastisk mad og hyggede os i den hyggelige gårdhave.
En super fin service at køkkennet pakkede morgenmadsposer til os da vigrundet vores arrangement skulle meget tidligt afsted. kort sagt et dejligt sted. Kort sagt et fantastisk ophold og vi kommer meget gerne igen

Dato for ophold: juni 2022
Tak, NickiMotorsport