Anmeldt d. 10. oktober 2019

Hyggeligt gammel hotel i bedste stil, man bliver sat tilbage i tiden, hotelværelset var fint og rent ikke nyt men pænt, med gamle møbler der passer ind, skønt med et badekar på badeværelset.
morgenmaden var god, vi kommer gerne igen.

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, 509annitak
Helnan Phønix H... A, Reception hos Phønix Hotel - Aalborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. november 2019

Kære gæst,

Mange tak for for ordene om jeres ophold på Helnan Phønix Hotel. Vi er glade for, at I har haft en god oplevelse hos os, og I er altid velkomne til at besøge os igen en anden gang.

Anmeldt d. 15. september 2019 fra mobile enheder

Phønix hotel ligger centralt i Ålborg. Det er et gammelt hotel og værelse 12 er noget slidt. Morgenmad ok. Der er 600 meter til kongrescenteret og 6 km til lufthavnen. Dobbeltsengen er ikke 180 cm bred

Dato for ophold: september 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, kennethobeling
Helnan Phønix H... A, Reception hos Phønix Hotel - Aalborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. september 2019

Kære Kenneth,

Mange tak for anmeldelsen af dit ophold på Helnan Phønix Hotel. Vi sætter pris på din feedback.

I forhold til hotellets fysiske tilstand, så arbejder vi lige nu på en opdatering af hotellet, og specielt værelserne. Det er selvfølgelig en proces, der tager tid, men processen er begyndt.

Du nævner, at dobbeltsengen ikke er 180cm bred. Jeg har kigget på din reservation, og jeg kan se, at du har booket et såkaldt Queensize værelse, og her er sengene 140cm brede.

Vi håber, at vi får mulighed for at byde dig velkommen tilbage til hotellet en anden gang.

Anmeldt d. 6. august 2019 fra mobile enheder

Flot oplever, god & spændene mad, fin komposition med vine
Professionel betjening Bare så lækkert at prøve! Det var meget tydeligt, at gæsterne var i centrum
Brudeparret & gæster havde en dejlig dag!

Dato for ophold: august 2019
Tak, kimfonzie
Helnan Phønix H... A, Night porter hos Phønix Hotel - Aalborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. august 2019

Kære Kim,

Mange tak for de fine ord om diamantbrylluppet. Vi er glade for at høre, at I oplevede professionel betjening og spændende mad. Så kan vi vist ikke gøre det meget bedre.

Vi håber, at vi får mulighed for at byde velkommen tilbage til hotellet en anden gang, hvad end det er til fest eller et hyggeligt ophold (eller begge dele!).

Anmeldt d. 28. juli 2019

Hotellets beliggenhed er rigtig god og både personale og rengøringen var ganske fin.
Dog er hotellet simpelthen ved at være udtjent og nedslidt. Det har brug for en gevaldig overhaling og ombygning, hvis det skal være tidssvarende. Prisen var dog også forholdsvis lav.
Morgenmaden var ok, men heller ikke mere end det.

Dato for ophold: juli 2019
Rejsetype: Rejste alene
Tak, mortenj589
Helnan Phønix H... A, Night porter hos Phønix Hotel - Aalborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. august 2019

Kære Morten,

Mange tak for din anmeldelse af dit ophold hos Helnan Phønix Hotel, Aalborg. Vi sætter pris på ordene.

Det med hotellets fysiske rammer er naturligvis noget, vi løbende evaluerer, og vi har moderniseret og optimeret en del aspekter af hotellet, såsom vores fitnessområde og vores wifi.

Vi håber derfor, at vi får mulighed for at byde dig velkommen tilbage til hotellet en anden gang. Hvem ved, måske har vi mere nyt at byde på.

Med venlig hlisen

Anmeldt d. 22. juli 2019

Hotellet vinder ved sin beliggenhed lige i hjertet af Aalborg. Morgenmaden er gennemsnitlig og det samme er værelserne.
Da jeg bookede forsøgte jeg at reservere en parkeringsplads. Dette er ikke muligt til trods for man skal betale for dem.

Dato for ophold: marts 2019
Tak, Finn N
Helnan Phønix H... A, Night porter hos Phønix Hotel - Aalborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. august 2019

Kære Finn,

Mange tak for din anmeldelse af dit ophold hos Helnan Phønix Hotel. Vi sætter pris på ordene og din tid.

Det er ganske rigtigt, at vores gæster ikke har mulighed for at reservere en parkeringsplads. Det har vi ganske enkelt ikke mulighed for at gøre lige nu.

Vi håber, at vi får mulighed for at byde dig velkommen tilbage til hotellet i hjertet af Aalborg en anden gang.