Hotellets beliggenhed er rigtig god og både personale og rengøringen var ganske fin.
Dog er hotellet simpelthen ved at være udtjent og nedslidt. Det har brug for en gevaldig overhaling og ombygning, hvis det skal være tidssvarende. Prisen var dog også forholdsvis lav.
Morgenmaden var ok, men heller ikke mere end det.

Dato for ophold: juli 2019
Rejsetype: Rejste alene
Tak, mortenj589
Helnan Phønix H... A, Night porter hos Phønix Hotel - Aalborg, svarede på denne anmeldelseSvarede for 2 uger siden

Kære Morten,

Mange tak for din anmeldelse af dit ophold hos Helnan Phønix Hotel, Aalborg. Vi sætter pris på ordene.

Det med hotellets fysiske rammer er naturligvis noget, vi løbende evaluerer, og vi har moderniseret og optimeret en del aspekter af hotellet, såsom vores fitnessområde og vores wifi.

Vi håber derfor, at vi får mulighed for at byde dig velkommen tilbage til hotellet en anden gang. Hvem ved, måske har vi mere nyt at byde på.

Med venlig hlisen
Helnan Phønix Hotel

Hotellet vinder ved sin beliggenhed lige i hjertet af Aalborg. Morgenmaden er gennemsnitlig og det samme er værelserne.
Da jeg bookede forsøgte jeg at reservere en parkeringsplads. Dette er ikke muligt til trods for man skal betale for dem.

Dato for ophold: marts 2019
Tak, Finn N

Kære Finn,

Mange tak for din anmeldelse af dit ophold hos Helnan Phønix Hotel. Vi sætter pris på ordene og din tid.

Det er ganske rigtigt, at vores gæster ikke har mulighed for at reservere en parkeringsplads. Det har vi ganske enkelt ikke mulighed for at gøre lige nu.

Vi håber, at vi får mulighed for at byde dig velkommen tilbage til hotellet i hjertet af Aalborg en anden gang.

Anmeldt d. 6. juli 2019

Hotellet ligger er centrum og personalet er meget venlige. Morgenmaden er god med flere varme retter. Hotellet er gammelt med hvad der følger deraf. Værelserne er meget forskellige i størrelse, så nogle gang får man et lille og andre gange et stort. Sengen er god, dog mangler der strygejern og køleskab på værelset. Der mangler parkeringspladser til hotellet. Det lykkes mig at få en parkeringsplads, men mange andre kunne ikke få en parkeringsplads. Det til trods for at de havde købt en parkeringsbillet på hotellet, men der må være solgt flere parkeringsbilletter end der var parkeringspladser.

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Kent C
Helnan Phønix H... A, Online marketing specialist hos Phønix Hotel - Aalborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. juli 2019

Kære Kent,

Mange tak for din anmeldelse af dit ophold hos Helnan Phønix Hotel. Vi er glade for, at du har taget dig tid til at skrive nogle ord om din oplevelse.

I forhold til parkering, så har vi desværre ikke mulighed for at reservere pladser til vores gæster. Det betyder, at hvis man forlader hotellet og vender tilbage på et senere tidspunkt, så er det altså ikke sikkert, at der stadig er en ledig plads. Parkeringsbilletten er derfor heller ikke en garanti for, at man kan få en plads, men blot et bevis på, at man har lov til at parkere på pladsen.

Det er vores opgave at informere om dette, når vores gæster tjekker ind på hotellet.

Vi ser frem til at byde dig velkommen tilbage til Aalborg og Phønix Hotel i fremtiden.

Anmeldt d. 3. juli 2019

Dejligt (renoveret) hotel med fine værelser. Overfyldt morgenmadsrestaurant. Undgå værelse 232 og andre med beliggenhed ud til Vesterbro og ved hovedtrappe og elevator. En overnatning på den lokale banegård havde uden tvivl været at foretrække.

Tak, SVENNE48

Hej,

Mange tak for din anmeldelse af dit ophold hos Helnan Phønix Hotel i Aalborg. Vi sætter stor pris på din tid og dine ord.

Vi beklager, at værelset, du fik, ikke levede op til forventningerne. Vi er altid klar til hjælpe, eksempelvis med et andet værelse.

Jeg har selv haft den tvivlsomme fornøjelse af at sove på en banegård i forbindelse med en pokalfinale i fodbold, og jeg vil nu vove at påstå, at sengen på værelse 232 er mere behagelig. Ej, spøg til side, så er det selvfølgelig brandærgerligt at få sin søvn forstyrret af larm.

Vi håber, at du trods alt får lyst til at besøge os igen. Du er altid velkommen til at ønske et værelse, der vender væk fra Vesterbro.

Anmeldt d. 24. juni 2019

Jeg havde booket et værelse til én person fra den 15/6 til den 16/6 på Phoenix i Aalborg. Jeg vælger deres hotel, da det, udover at være centralt, også altid har stået for mig som et hotel i den bedre ende.
Jeg tjekkede ind på hotellet lørdag, og fik værelse 143.
Dette værelse minder mest af alt om et kosteskab, men da jeg havde travlt, gjorde jeg ikke mere ved det. Hvad jeg ikke opdagede var, at der uden for vinduet var et ventilationsanlæg (?). Dette anlæg havde jeg stor "glæde" af om natten.
Jeg betalte 674,10 kr for værelset, som umiddelbart på deres hjemmeside er mere end hvad man betaler for et dobbeltværelse!
Jeg var super skuffet, og følte mig behandlet som en andenrangsgæst, fordi jeg rejste alene. Dette var min første tur alene og uden børn i 10 år.

Ret skal være ret. Jeg kontaktede efterfølgende hotellet pr mail, og de tilbød mig en ny overnatning. Desværre bor jeg 6 timers kørsel fra Aalborg og kom kun til byen i forbindelse med et studenterjubilæum. Jeg synes derfor ikke, at det var et specielt godt tilbud.

Så øv med øv på! Sidste gang på det hotel, det er i hvert fald sikkert.

Værelsestip: Undgå som minimum værelse 143
  • Rejsetype: Rejste alene
Tak, dortew169
Helnan Phønix H... A, Night porter hos Phønix Hotel - Aalborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. juni 2019

Kære Dorte,

Mange tak for din anmeldelse af dit ophold hos Helnan Phønix Hotel. Vi sætter stor pris på ordene, da de er med til at forbedre vores værtskab.

Jeg er rigtigt ked af at høre, at din oplevelse denne gang ikke matchede din forventninger og tidligere tiders ophold. Jeg ved i sagens natur ikke, om du på noget tidspunkt tog kontakt til receptionen, men vi hjælper gerne med at finde en løsning, hvis vores gæster oplever problemer i forbindelse med ophold.

I forhold til kompensationen, så er der ingen udløbsdato på tilbuddet om en ny overnatning. Vi vil meget gerne vise, at din oplevelse denne gang ikke er repræsentativ for hotellet, så skulle du på noget tidspunkt komme til Aalborg igen, så er du mere end velkommen til at tage kontakt til os.

Helne