Anmeldt d. 3. juli 2019

Dejligt (renoveret) hotel med fine værelser. Overfyldt morgenmadsrestaurant. Undgå værelse 232 og andre med beliggenhed ud til Vesterbro og ved hovedtrappe og elevator. En overnatning på den lokale banegård havde uden tvivl været at foretrække.

Tak, SVENNE48
Helnan Phønix H... A, Online marketing specialist hos Phønix Hotel - Aalborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. juli 2019

Hej,

Mange tak for din anmeldelse af dit ophold hos Helnan Phønix Hotel i Aalborg. Vi sætter stor pris på din tid og dine ord.

Vi beklager, at værelset, du fik, ikke levede op til forventningerne. Vi er altid klar til hjælpe, eksempelvis med et andet værelse.

Jeg har selv haft den tvivlsomme fornøjelse af at sove på en banegård i forbindelse med en pokalfinale i fodbold, og jeg vil nu vove at påstå, at sengen på værelse 232 er mere behagelig. Ej, spøg til side, så er det selvfølgelig brandærgerligt at få sin søvn forstyrret af larm.

Vi håber, at du trods alt får lyst til at besøge os igen. Du er altid velkommen til at ønske et værelse, der vender væk fra Vesterbro.

Anmeldt d. 24. juni 2019

Jeg havde booket et værelse til én person fra den 15/6 til den 16/6 på Phoenix i Aalborg. Jeg vælger deres hotel, da det, udover at være centralt, også altid har stået for mig som et hotel i den bedre ende.
Jeg tjekkede ind på hotellet lørdag, og fik værelse 143.
Dette værelse minder mest af alt om et kosteskab, men da jeg havde travlt, gjorde jeg ikke mere ved det. Hvad jeg ikke opdagede var, at der uden for vinduet var et ventilationsanlæg (?). Dette anlæg havde jeg stor "glæde" af om natten.
Jeg betalte 674,10 kr for værelset, som umiddelbart på deres hjemmeside er mere end hvad man betaler for et dobbeltværelse!
Jeg var super skuffet, og følte mig behandlet som en andenrangsgæst, fordi jeg rejste alene. Dette var min første tur alene og uden børn i 10 år.

Ret skal være ret. Jeg kontaktede efterfølgende hotellet pr mail, og de tilbød mig en ny overnatning. Desværre bor jeg 6 timers kørsel fra Aalborg og kom kun til byen i forbindelse med et studenterjubilæum. Jeg synes derfor ikke, at det var et specielt godt tilbud.

Så øv med øv på! Sidste gang på det hotel, det er i hvert fald sikkert.

Værelsestip: Undgå som minimum værelse 143
  • Rejsetype: Rejste alene
Tak, dortew169
Helnan Phønix H... A, Night porter hos Phønix Hotel - Aalborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. juni 2019

Kære Dorte,

Mange tak for din anmeldelse af dit ophold hos Helnan Phønix Hotel. Vi sætter stor pris på ordene, da de er med til at forbedre vores værtskab.

Jeg er rigtigt ked af at høre, at din oplevelse denne gang ikke matchede din forventninger og tidligere tiders ophold. Jeg ved i sagens natur ikke, om du på noget tidspunkt tog kontakt til receptionen, men vi hjælper gerne med at finde en løsning, hvis vores gæster oplever problemer i forbindelse med ophold.

I forhold til kompensationen, så er der ingen udløbsdato på tilbuddet om en ny overnatning. Vi vil meget gerne vise, at din oplevelse denne gang ikke er repræsentativ for hotellet, så skulle du på noget tidspunkt komme til Aalborg igen, så er du mere end velkommen til at tage kontakt til os.

Helne

Anmeldt d. 4. juni 2019 fra mobile enheder

Hyggeligt og ældre hotel, med god placering i Aalborg by. Venligt og serviceminded personale. Lille seng på værelset, men samlet set ganske udemærket, og en god oplevelse. Morgenmaden var middel, og svarer glimrende til prisen.

Tak, metteolsen
Helnan Phønix H... A, Night porter hos Phønix Hotel - Aalborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. juni 2019

Kære Mette,

Mange tak for din anmeldelse af dit ophold hos Helnan Phønix Hotel. Vi sætter pris på ordene og tiden, og vi glæder os over, at du har haft en god oplevelse hos os.

Jeg kan se i din reservation, at du har fået et Queensize værelse, og her er sengene 140cm brede. Skulle vi få fornøjelsen af dit besøg en anden gang, så er du mere end velkommen til at henvende dig i receptionen, hvis der er noget ved dit ophold, der kan forbedres, såsom en større seng.

Vi håber at få mulighed for at byde dig velkommen tilbage til Phønix Hotel i fremtiden.

Anmeldt d. 4. juni 2019

Først hadede de lavet en fejl i vores bookning. Så vi ikke kunne få et værelse, fordi de var overbookede. Men efter meget snak frem og tilbage fik vi endelig et værelse. Kun 1250.- kr. er prisen, for et lille værelse, uden mulighed for at have vinduet åbent. Ingen ventilation, kun en dør ud til, som ikke hadede en "krog funktion". Gulvet knirkede meget og toilettet var løst.
Morgenmaden er fin, hvis man kan finde et bord, som ikke er optaget.

Dato for ophold: maj 2019
Tak, 111jesperc

Kære Jesper,

Mange tak for din anmeldelse af jeres ophold hos Helnan Phønix Hotel. Vi sætter pris på dine ord, da de hjælper os med at forbedre vores værtskab.

Vi beklager, at I oplevede så meget bøvl med jeres reservation. Det er selvfølgelig langtfra optimalt og heldigvis ikke repræsentativt for hotellet. Fejl sker, men det gør det ikke mindre frustrerende for jer eller os.

Vi håber trods fejlen i forbindelse med jeres ophold, at vi fået fornøjelsen af at byde jer velkommen tilbage til hotellet i fremtiden og give jer en oplevelse, der matcher jeres forventninger og vores sædvanlige høje standard bedre.

Anmeldt d. 26. maj 2019 fra mobile enheder

Besøgte Hotel Phønix i forbindelse med et arrangement, vi fik serveret tapas som alle var lækre og friske.
Lokalerne var af ældre dato, men funktionelle og charmerende.
Så jeg har kun positivt at rapportere fra Phønix.

Dato for ophold: maj 2019
Tak, 664perh
Helnan Phønix H... A, Night porter hos Phønix Hotel - Aalborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. maj 2019

Hej,

Mange tak for din anmeldelse af din oplevelse hos os. Vi sætter pris på ordene, og det glæder os, at du havde en god oplevelse med lækre tapas.

Skulle du få lyst til og mulighed for at besøge os igen i fremtiden, så er du hjertelig velkommen!