Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (374)
Filtrer anmeldelser
374 resultater
Medlemsvurdering
35
141
127
49
22
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
Medlemsvurdering
35
141
127
49
22
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 374 anmeldelser
Anmeldt for 2 uger siden

Først hadede de lavet en fejl i vores bookning. Så vi ikke kunne få et værelse, fordi de var overbookede. Men efter meget snak frem og tilbage fik vi endelig et værelse. Kun 1250.- kr. er prisen, for et lille værelse, uden mulighed for at have vinduet åbent. Ingen ventilation, kun en dør ud til, som ikke hadede en "krog funktion". Gulvet knirkede meget og toilettet var løst.
Morgenmaden er fin, hvis man kan finde et bord, som ikke er optaget.

Dato for ophold: maj 2019
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Værdi
    • Søvnkvalitet
    • Service
Tak, Jesper C
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Helnan Phønix H... A, Night porter hos Phønix Hotel - Aalborg, svarede på denne anmeldelseSvarede for 1 uge siden

Kære Jesper,

Mange tak for din anmeldelse af jeres ophold hos Helnan Phønix Hotel. Vi sætter pris på dine ord, da de hjælper os med at forbedre vores værtskab.

Vi beklager, at I oplevede så meget bøvl med jeres reservation. Det er selvfølgelig langtfra optimalt og heldigvis ikke repræsentativt for hotellet. Fejl sker, men det gør det ikke mindre frustrerende for jer eller os.

Vi håber trods fejlen i forbindelse med jeres ophold, at vi fået fornøjelsen af at byde jer velkommen tilbage til hotellet i fremtiden og give jer en oplevelse, der matcher jeres forventninger og vores sædvanlige høje standard bedre.

Med venlig hilsen
Helnan Phønix Hotel

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt for 3 uger siden fra mobile enheder

Besøgte Hotel Phønix i forbindelse med et arrangement, vi fik serveret tapas som alle var lækre og friske.
Lokalerne var af ældre dato, men funktionelle og charmerende.
Så jeg har kun positivt at rapportere fra Phønix.

Dato for ophold: maj 2019
Rejsetype: Rejste som par
Tak, 664perh
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Helnan Phønix H... A, Night porter hos Phønix Hotel - Aalborg, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 uger siden

Hej,

Mange tak for din anmeldelse af din oplevelse hos os. Vi sætter pris på ordene, og det glæder os, at du havde en god oplevelse med lækre tapas.

Skulle du få lyst til og mulighed for at besøge os igen i fremtiden, så er du hjertelig velkommen!

Med venlig hilsen
Helnan Phønix Hotel

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt for 4 uger siden

Vi tilbragte bededagsferien i Aalborg på et af byens mere ærværdige hoteller, Phønix. Det var på flere måder en positiv oplevelse. Dels var værelset (på 5. sal - elevatoren går til 4., så husk det, hvis der er problemer med bentøjet) ganske ok. Ikke luksus, men fin seng og ok badeværelse. Dels fik vi en glimrende 3-retters middag, som ikke på nogen måde var "deal"-præget. Rimelige vinpriser! Og dels var vi dejligt fri for de ekstragebyrer, som gør mange spot-deals alt for dyre. Selv parkering var inklusive i dealen. Og så var alle i øvrigt søde og service-mindede. Hvad trækker (lidt) ned? Det gør det lidt slidte udtryk og en morgenmadsbufé, som var lidt under middel - og med meget trængsel i restauranten. Totalt set, bestemt anbefalet!

Værelsestip: Hvis du kan klare trapper (een etage), så er 5. sal dejligt støjfri.
Dato for ophold: maj 2019
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Sted
    • Værelser
    • Service
Tak, Jørgen Bo N
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Helnan Phønix H... A, Night porter hos Phønix Hotel - Aalborg, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Kære Jørgen,

Tusind tak for de fine ord om jeres ophold hos os. Vi sætter stor pris på ordene, og det glæder os, at vi har kunnet give jer en god oplevelse!

Du har selvfølgelig ret, når du siger, at elevatoren kun går til 4. sal, og det er vigtigt for os at sige, at man til enhver tid kan henvende sig i receptionen, hvis man af en eller anden grund ikke ønsker et værelse på 5. sal. Vi hjælper gerne med at finde et andet værelse, hvis det er muligt.

Vi er glade for, at restauranten var en glimrende oplevelse for jer, og det er da også et af de mange aspekter ved vores værtskab, vi er rigtigt stolte af. Vi mener selv, vi leverer en oplevelse udover det sædvanlige, og det er rart at blive bekræftet heri.

Du nævner det lidt slidte udtryk, og det er bestemt noget, vi er opmærksom på. Vi arbejder løbende på at forbedre hotellets fysiske rammer.

Vi ser frem til at byde jer velkommen tilbage til Phønix Hotel til endnu en dejlig oplevelse i hjertet af Aalborg.

Med venlig hilsen
Helnan Phønix Hotel

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 16. maj 2019 fra mobile enheder

Jeg overnatter mellem 100-150 nætter ude om året. Til trods for dette, giver jeg kun sjældent anmeldelser. Oplevelsen på dette hotel var dog så ringe, at det svarer sig at give mit besyv til fremtidige gæsters forventningsafstemning.

Jeg var klar over, at det er et ældre hotel. Som udgangspunkt fik jeg et rummeligt værelse, men upraktisk indrettet med et bundniveau af teknologiske muligheder. Jeg havde dog ikke forventet, at hygiejnen var så dårlig, at der kravlede myrer rundt på badeværelset!! Internettet på hotellet virkede heller ikke, hvilket sandsynligvis ikke er deres skyld, men der blev ikke givet nogen information omkring dette ved indtjekning. Deres tv signal afhænger åbenbart af internettet, så det var der heller ikke noget af. Heller ingen information.

Udtjekning foregik manuelt da deres PC og dankort automater ikke har en offline funktion, derfor fik man tilsendt regning senere. Sådan set helt ok, men efter at have fået sendt en regning, hvortil man ønskede de rettede faktuelle fejl, svarer de ikke på e-mail (må antage deres internet virker nu :-) Der var, trods anmodet, naturligvis heller ingen kompensation for omstændighederne beskrevet.

På den positive klinge, så var restauranten, morgenmaden undtaget, faktisk ganske glimrende og til en fornuftig pris.

Tak for kaffe

Dato for ophold: maj 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, MadsLP
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Helnan Phønix H... A, Night porter hos Phønix Hotel - Aalborg, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Kære Mads,

Mange tak for din anmeldelse af dit ophold hos Helnan Phønix Hotel Vi sætter pris på ordene, og vi vil bruge dem til at forbedre vores værtskab.

Først og fremmest beklager vi, at badeværelset havde fået uventede gæster. Det er selvfølgelig ikke rart, og det er heldigvis yderst sjældent, at det sker. Det gjorde det så desværre i dit tilfælde.

Det er rigtigt, at vi oplevede et nedbrud vores internetforbindelse i forbindelse med en strømafbrydelse i centrum af Aalborg, hvilket gik ud over hotellets wifi, vores TV og vores systemer. Det skulle vi selvfølgelig informere vores gæster om ved checkin.

Jeg kan forstå, at det ikke har været tilfældet, i hvert fald ikke i en tilstrækkelig grad. Det er brandærgerligt, for som sagt skal vores gæster informeres, hvis der er forhold, der påvirker jeres ophold.

I forhold til fakturaen med fejl, så sender vi en ny faktura til dig med de rettelser, der har kunnet lade sig gøre.

Vi skal igen beklage, at opholdet ikke har indfriet de forventninger, du og vi har haft. Vi har ikke levet op til vores sædvanlige høje standard.

Vi håber, at vi trods denne dårlige oplevelse får muligheden for at byde dig velkommen tilbage til hotellet i fremtiden og give dig en bedre oplevelse, der matcher vores egne forventninger til et godt værtskab.

Med venlig hilsen
Helnan Phønix Hotel

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 7. maj 2019

En god oplevelse , god mad og morgen buffet , service og venlig personale , meget central placering for gå ture i en spændende og venlig by , hyggelig gammel hotel . Der er pæn ren og rengøring hver dag med rene håndklæder .

Dato for ophold: maj 2019
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Søvnkvalitet
    • Renlighed
    • Service
Tak, Svend K
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Helnan Phønix H... A, Night porter hos Phønix Hotel - Aalborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. maj 2019

Kære Svend,

Tusind tak for de fine ord om hotellet. Vi sætter stor pris på anmeldelsen, og vi er rigtigt glade for at høre, at du har haft et godt ophold hos os.

Vi er specielt glade for at høre, at serviceniveauet, maden og rengøringen har matchet dine forventninger og vores sædvanlige høje standard.

Vi håber, at vi kan byde dig velkommen tilbage, næste gang du kommer til Aalborg.

Med venlig hilsen
Helnan Phønix Hotel

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser