117 US$
Gratis afbestilling indtil d. 14.10.22
125 US$
Gratis afbestilling indtil d. 15.10.22
Book nu, betal under opholdet
Agoda.com
108 US$
Hotels.com125 US$
Priceline125 US$
Travelocity125 US$
Anmeldt d. 30. juli 2021

Virkelig serviceminded og smilende personale. Lækker morgenbuffet og gratis varme drikke plus hyggekomsammen om eftermiddagen med gratis kage og slush ice til børnene. Det er ældre værelser og bystøj må forventes med åbne vinduer om sommeren (især de forb... måger). Men det opvejes af en dejlig stemning og uovertruffen personale!

Dato for ophold: juli 2021
Tak, 903dinaf
Anmeldt d. 18. oktober 2020

Super lækkert hotel i centrum af Aalborg.
Meget professionel, serviceminded og sødt personale.
Vi havde booket det billigste værelse, men fandt ud af at sengen kun var 130 cm bred. De var meget behjælpsomme med at opgradere værelset og vi kunne tjekke ind med det samme ca 1½ time før. Meget pænt og meget rent hotel. Skønt med en gratis kaffeautomat døgnet rundt og der var forskellige kager og frugt til fri afbenyttelse fra kl 15 _ 17. Fantastisk morgenmad .

Dato for ophold: oktober 2020
Tak, 13s_renk
Anmeldt d. 22. juli 2020 fra mobile enheder

Fint hotel med god betjening, en god morgenbuffet, god betjening samt pæne og velfungerende værelser. Men der var for megen trafikstøj i det værelse som vi havde ud mod vejen.
Hotellet har parkeringsmulighed med begrænset plads.

Dato for ophold: juli 2020
2  Tak, jpoulsendk
Anmeldt d. 6. marts 2020

Jeg ankom kl 00:30 og blev mødt af en ældre og meget venlig mand i receptionen, han kunne tilbyde mig en fantastisk Schiøtz Øl af varianten Mørk Mumme. Det var en god måde at slutte aftenen af på - troede jeg. Jeg åbner døren til værelset og bliver med det samme omfavnet af en ro som kun ellers er at finde hjemme hos min egen mor. Ydermere var der også karbad på badeværelset DET ER LUKSUS GOD NAT. Næste morgen går jeg ned til morgenmad og mine kinder straffer mig endnu engang da mit smil står ridset ind i mit ansigt. lækkert og varieret mad MED INGEFÆR SHOT!!! Fandme i orden. TAK FOR DENNE GANG JEG KOMMER HELT SIKKERT TILBAGE.

Dato for ophold: februar 2020
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 461christoffern
Anmeldt d. 21. maj 2019 fra mobile enheder

Dejligt hotel, centralt placeret. Man kan gå rundt til det der foregår i byen.
Gode senge, høflig betjening og dejlig morgen buffet
Der er ikke ret mange parkeringspladser, men der ligger en stor p plads lige overfor. Der har vi parkeret flere gange uden problemer

Dato for ophold: maj 2019
1  Tak, HelleB166