Fastlås den laveste pris fra disse websites
Tripadvisor120 $
Hotels.com
Expedia.com120 $
FindHotel119 $
CheapTickets120 $
eDreams120 $
Anmeldt d. 22. juli 2020 fra mobile enheder

Fint hotel med god betjening, en god morgenbuffet, god betjening samt pæne og velfungerende værelser. Men der var for megen trafikstøj i det værelse som vi havde ud mod vejen.
Hotellet har parkeringsmulighed med begrænset plads.

Dato for ophold: juli 2020
2  Tak, jpoulsendk
Anmeldt d. 6. marts 2020

Jeg ankom kl 00:30 og blev mødt af en ældre og meget venlig mand i receptionen, han kunne tilbyde mig en fantastisk Schiøtz Øl af varianten Mørk Mumme. Det var en god måde at slutte aftenen af på - troede jeg. Jeg åbner døren til værelset og bliver med det samme omfavnet af en ro som kun ellers er at finde hjemme hos min egen mor. Ydermere var der også karbad på badeværelset DET ER LUKSUS GOD NAT. Næste morgen går jeg ned til morgenmad og mine kinder straffer mig endnu engang da mit smil står ridset ind i mit ansigt. lækkert og varieret mad MED INGEFÆR SHOT!!! Fandme i orden. TAK FOR DENNE GANG JEG KOMMER HELT SIKKERT TILBAGE.

Dato for ophold: februar 2020
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 461christoffern
Anmeldt d. 21. maj 2019 fra mobile enheder

Dejligt hotel, centralt placeret. Man kan gå rundt til det der foregår i byen.
Gode senge, høflig betjening og dejlig morgen buffet
Der er ikke ret mange parkeringspladser, men der ligger en stor p plads lige overfor. Der har vi parkeret flere gange uden problemer

Dato for ophold: maj 2019
1  Tak, HelleB166
Anmeldt d. 13. maj 2019 fra mobile enheder

Overnattede på dette dejlige hotel. God beliggenhed og pænt værelse. Vi kunne dog godt have brugt et gardin i badeværelset, så der ikke var frit indkig til bade og toiletbesøg, selvom man nok skulle have brugt en kikkert langvejs fra for at kunne se ind, men alligevel.

Morgenmadsbuffeten var god og rigelig og personalet meget hjælpsomme.

Dato for ophold: maj 2019
Tak, BigAlex55
Anmeldt d. 23. april 2019 fra mobile enheder

Slidt,beskidt,sløjt.....
Har dog boet på dårligere hoteller i Spanien i 90’erne
Det er sjældent jeg tvivler på TripAdvisor,
Men her er det mig en gåde, hvordan folk kan kan give over 2 grønne prikker for et ophold

Dato for ophold: april 2019
2  Tak, Holgerhunden S