Anmeldt d. 23. september 2019 fra mobile enheder

Meget centralt beliggende hotel byder en velkommen, hvor man bliver betjent af venlig personale og kan nyde afslapning i nyere renoveret værelser. Nogle steder bære præg af slitage, men en fin morgenmad buffet hiver anmeldelsen op på et flot 4 tal

Dato for ophold: september 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, U1765OTmaxp
Prinsen H, Front Office Manager hos Prinsen Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. september 2019

Kære Max

Tusind mange tak for dine fine ord, hvor er vi glade for at hører i har nydt jeres ophold hos os.
En gammel bygning med en fin trafik, kan desværre ikke helt komme udenom slitage. Vi prøver at vedligeholde det så fint som muligt. Endnu engang tak for din anmeldelse. Vi håber, at byde jer velkommen igen næste gang.
Med Venlig Hilsen

Anmeldt d. 9. september 2019 fra mobile enheder

Meget central beliggenhed. Tæt på Kongrescentret, cafeer og restauranter.
Venligt og smilende personale. Vi opgraderede for kun 100kr og det var bestemt pengene værd.
Rigtig hyggeligt lille hotel til fin pris med dejlig morgenmad

Dato for ophold: september 2019
Tak, 672lenek
Prinsen H, Gæsteansvarlig hos Prinsen Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. september 2019

Kære Gæst
Mange mange tak, for jeres anbefaling af vores hotel.
Hvor er vi glade for at læse, i har nydt jeres ophold.
Håber på at se jer igen i Aalborg.

Anmeldt d. 27. maj 2019

Hotellet var rigtig godt, der kommer vi gerne igen. Personalet var søde og venlige, værelserne fine og morgenmaden dejlig. Prisen var rimelig og der var rent og pænt overalt. Endskønt, der var karneval i byen blev vi ikke generet af støj

• Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Mobile66753512055
Prinsen H, Front Office Manager hos Prinsen Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. juli 2019

Kære Gæst
Hvor er vi glade for at høre i har haft et godt, tilfredstillende ophold hos os.
Vi glæder os til at byde dig velkommen igen i fremtiden.
Du er velkommen til at kontakte mig direkte også, hvis der er noget vi kan være behjælpelige med.
Med venlig hilsen
Receptionen Alice

Anmeldt d. 13. maj 2019

Hotel midt i Ålborg, tæt på utallige spisesteder, restauranter/barer. Fair overnatningspriser for værelser der godt nok er lidt små, men der er jo hvad man skal bruge. Ingen minibar, men mulighed for øl/drinks i loungen. Søde og servicemindede mennesker. Sikkert ikke sidste gang det bliver valget for overnatningsmulighed på vores ture rundt i landet. Kan klart anbefales.

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Sascha M
Prinsen H, Receptionschef hos Prinsen Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. maj 2019

Kære Gæst
Mange mange tak, for jeres anbefaling af vores hotel.
Hvor er vi glade for at læse, i har nydt jeres ophold.
Håber på at se jer igen i Aalborg, og ønsker jer en rigtig god sommer.

Anmeldt d. 9. maj 2019

Intet at påtale KAN ANBEFALES Leif W I I kan glæde jer til en oplevelse Centralt i centrum
Jeg giver Dem de bedste anbefalinger .Morgenmaden var en dejlig oplevelse, her manglet intet
TAK FOR ET DEJLIGT OPHOLD Leif & Lis

Tak, Roving31247313140
Prinsen H, Receptionschef hos Prinsen Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. maj 2019

Kære Leif
Mange mange tak, for den gode anbefaling af vores hotel.
Hvor er vi glade for at se, i har nydt jeres ophold.
Håber på at se jer igen i Aalborg, og ønsker jer alt godt i fremtiden.