Anmeldt d. 27. maj 2019

Hotellet var rigtig godt, der kommer vi gerne igen. Personalet var søde og venlige, værelserne fine og morgenmaden dejlig. Prisen var rimelig og der var rent og pænt overalt. Endskønt, der var karneval i byen blev vi ikke generet af støj

• Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Mobile66753512055
Prinsen H, Front Office Manager hos Prinsen Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. juli 2019

Kære Gæst
Hvor er vi glade for at høre i har haft et godt, tilfredstillende ophold hos os.
Vi glæder os til at byde dig velkommen igen i fremtiden.
Du er velkommen til at kontakte mig direkte også, hvis der er noget vi kan være behjælpelige med.
Med venlig hilsen
Receptionen Alice

Anmeldt d. 13. maj 2019

Hotel midt i Ålborg, tæt på utallige spisesteder, restauranter/barer. Fair overnatningspriser for værelser der godt nok er lidt små, men der er jo hvad man skal bruge. Ingen minibar, men mulighed for øl/drinks i loungen. Søde og servicemindede mennesker. Sikkert ikke sidste gang det bliver valget for overnatningsmulighed på vores ture rundt i landet. Kan klart anbefales.

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Sascha M
Prinsen H, Receptionschef hos Prinsen Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. maj 2019

Kære Gæst
Mange mange tak, for jeres anbefaling af vores hotel.
Hvor er vi glade for at læse, i har nydt jeres ophold.
Håber på at se jer igen i Aalborg, og ønsker jer en rigtig god sommer.

Anmeldt d. 9. maj 2019

Intet at påtale KAN ANBEFALES Leif W I I kan glæde jer til en oplevelse Centralt i centrum
Jeg giver Dem de bedste anbefalinger .Morgenmaden var en dejlig oplevelse, her manglet intet
TAK FOR ET DEJLIGT OPHOLD Leif & Lis

Tak, Roving31247313140
Prinsen H, Receptionschef hos Prinsen Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. maj 2019

Kære Leif
Mange mange tak, for den gode anbefaling af vores hotel.
Hvor er vi glade for at se, i har nydt jeres ophold.
Håber på at se jer igen i Aalborg, og ønsker jer alt godt i fremtiden.

Anmeldt d. 29. april 2019 fra mobile enheder

2 dages ophold, sjældent oplevet så god service, flinke, smilende og rare personale, (følte sig virkelig velkommen) .. Værelserne var okay til prisen, god morgenmad, og tæt beliggende på centrum i aalborg

Dato for ophold: april 2019
Tak, Lars2730
Prinsen H, Manager hos Prinsen Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. april 2019

Kære Lars
Mange mange tak, for den gode anmeldelse af vores hotel.
Hvor er vi glade for at se, i har nydt jeres ophold.
Håber på at se jer igen i Aalborg, og ønsker jer alt godt i fremtiden.

Anmeldt d. 3. marts 2019

Der er er ikke en finger at ligger på både personale og omgivelserne på prinsen hotel. Jeg rejser meget og det her er jeg bliver ved med at komme når jeg er i Jylland fra nu af.. Her giver personalet dig en fornemmelse som om du nærmest er familie og er åbne og hjælpsomme.

Dato for ophold: marts 2019
Tak, GoPlaces16507195450
Prinsen H, Gæsteansvarlig hos Prinsen Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. marts 2019

Kære Gæst
Hvor er vi glade for at høre du ha haft et godt tilfredstillende ophold hos os.
Vi vil med glæde byde dig velkommen igen i fremtiden.
Med venlig hilsen
Receptionen Alice