Anmeldt d. 9. maj 2019

Intet at påtale KAN ANBEFALES Leif W I I kan glæde jer til en oplevelse Centralt i centrum
Jeg giver Dem de bedste anbefalinger .Morgenmaden var en dejlig oplevelse, her manglet intet
TAK FOR ET DEJLIGT OPHOLD Leif & Lis

Dato for ophold: maj 2019
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Best Western
Tak, Roving31247313140
Prinsen H, Receptionschef hos Prinsen Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. maj 2019

Kære Leif
Mange mange tak, for den gode anbefaling af vores hotel.
Hvor er vi glade for at se, i har nydt jeres ophold.
Håber på at se jer igen i Aalborg, og ønsker jer alt godt i fremtiden.
Med Venlig hilsen
Alice

Anmeldt d. 29. april 2019 fra mobile enheder

2 dages ophold, sjældent oplevet så god service, flinke, smilende og rare personale, (følte sig virkelig velkommen) .. Værelserne var okay til prisen, god morgenmad, og tæt beliggende på centrum i aalborg

Dato for ophold: april 2019
Tak, Lars2730
Prinsen H, Manager hos Prinsen Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. april 2019

Kære Lars
Mange mange tak, for den gode anmeldelse af vores hotel.
Hvor er vi glade for at se, i har nydt jeres ophold.
Håber på at se jer igen i Aalborg, og ønsker jer alt godt i fremtiden.
Med Venlig hilsen
Alice

Anmeldt d. 3. marts 2019

Der er er ikke en finger at ligger på både personale og omgivelserne på prinsen hotel. Jeg rejser meget og det her er jeg bliver ved med at komme når jeg er i Jylland fra nu af.. Her giver personalet dig en fornemmelse som om du nærmest er familie og er åbne og hjælpsomme.

Dato for ophold: marts 2019
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Best Western
Tak, GoPlaces16507195450
Prinsen H, Gæsteansvarlig hos Prinsen Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. marts 2019

Kære Gæst
Hvor er vi glade for at høre du ha haft et godt tilfredstillende ophold hos os.
Vi vil med glæde byde dig velkommen igen i fremtiden.
Du er velkommen til at kontakte mig direkte også, hvis der er noget vi kan være behjælpelige med.
Med venlig hilsen
Receptionen Alice

Anmeldt d. 12. april 2018 fra mobile enheder

Central beliggenhed lige overfor banegården. Meget venligt personale. Ikke helt rent i krogene. Lidt indelukket, men vinduerne kan åbnes. Håndsæbe dispenser var tom. Ok morgenmad. Wifi. Meget billigt.

Dato for ophold: april 2018
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, René K
Prinsen H, Front Office Manager hos Prinsen Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. april 2018

Kære Hjallese
Mange tak for din anmeldelse.
Vi er glade for at høre du har haft et godt ophold hos os. Lidt kede af at høre rengøringen har fejlet lidt.Det lader vi naturligvis gå videre.
Vi håber at du vil besøge os igen og derved give os en ny chance til at forbedre din oplevelse hos os.
Endnu engang tak for din anmeldelse.
Med venlig hilsen

Anmeldt d. 22. marts 2018

Godt belliggende centralt i Aalborg - lidt slidt, men ok for en overnatning eller to.
Værelserne er udmærkede, morgenmaden er fornuftig og hoteller "fungerer" som det skal.
Så hvis pris betyder noget uden at gå på kompromis med det basale - så er det et godt valg

Dato for ophold: marts 2018
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, mikaelmunk
Prinsen H, Front Office Manager hos Prinsen Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. marts 2018

Kære Mikael
Tak for din anmeldelse.
Den er vi glade for.
Håber at kunne byde dig velkommen igen en anden gang.